04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۸۰۴2760

دعوت به همکاری ستاد مردمی ساماندهی زوار اربعین حسینی از عاشورائیان شهرستان شوش

السلام عليك يا ابا عبدالله وعلي الارواح التي حلت بفنائك ـ لن تمس النار اجسادا عليه غبار زوار الحسين (ع) « آتش بدنهایی که غبار زوار امام حسین (ع) روی آنها می نشیند را نمی سوزاند.»

با عرض سلام و آرزوی قبولی عزاداری ها و عرض ارادتهای شما به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) به لطف پروردگار منان و عنایات بقیه الله الاعظم و توجهات امام حسین (ع) بار دیگر گرد و غبار زوار سیدالشهداء بر پیکر شهر شهید پرور شوش خواهد نشست و زوار امام حسین (ع) جهت عزیمت به کربلای معلی و گذر از مرزهای چذابه و شلمچه از مسیر شوش دانیال (ع) عبور خواهند کرد که به علت طولانی بودن مسیر مبداء، یک شبی را در جوار حرم حضرت دانیال (ع) جهت رفع خستگی سفر به استراحت خواهند پرداخت .

لذا بر آن شده ایم که خاک پای زوار سیدالشهداء را سرمه چشمان خود ساخته و گرد و غبار و خستگی سفر را از چهره این عزیزان بزدائیم از آنجایی که مسئولیت اسکان و پذیرایی از زوار هر ساله بصورت خودجوش بر عهده مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان شوش می باشد ؛ لذا از کلیه عزیزانی که می توانند در این امر خیر ما را یاری نمایند دعوت به عمل می آید تا جهت هماهنگی های بیشتر و ساماندهی این زوار با تلفن های زیر تماس گرفته و نوع همکاری خود را اعلام نمایند.

همشهریان عزیز می توانند به اندازه وسع و توانایی خود مهمانپذیر زوار باشند و اطلاعات زیر را به ستادی که در دفتر مرکزی حرم دانیال واقع شده است تحویل نمایند.


« تعداد زوار- نوع زوار (مجردی- خانوادگی- گروهی) - خواب و پذیرایی- فقط مکان جهت استراحت و خواب- فقط پذیرایی» مواردی هستند که مورد نظر ستاد مردمی ساماندهی زوار اربعین حسینی می باشد . امید است این اندک خدمت ما که نشات گرفته از ارادت قلبی به سید وسالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) است مورد قبول حق تعالی قرار بگیرد.

مردم ولایتمدار شهرستان شوش می توانند با شماره تلفن های همراه « 09163423420 ـ 09168232300» تماس حاصل  نمایند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست