04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۱۲۳3064

دیدار با خانواده ی معظم شهید مصطفی رکابی به مناسبت دهه مبارک فجر

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ قاسم لطیف

ساعت 20 یکشنبه 22 بهمن 1396 به همت پایگاه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) از حوزه ی مقاومت بسیج سردار سرلشکر شهید حسن درویشی ، آیین دیدار با خانواده ی شهید مصطفی رکابی برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ حجت الاسلام سید حسین امام ، از اساتید دانشگاه امیزرالمؤمنین شهرستان شوش در این دیدار ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی بیان کرد: خانواده شهدا، عزیزان خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

وی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و ادامه داد: این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمانه‌ای امام و انقلاب هست.

علی الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش نیز در این بازدید اظهارداشت : ترسیم و تبیین سیره و روش زندگی شهداء از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به این مسیر هویت بخش هدایت کرد.

وی ادامه داد: خانواده های شهدای معظم در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهداء در کشور مهمترین نقش را ایفا می کنند.

شایان ذکر است در این دیدار فاطمه دیناروند ؛ سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش  حضور داشت .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست