03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۳۱۷4008

جلسه ی تخصصی هیئت اندیشه ورز کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش ، جلسه ی  تخصصی هیئت اندیشه ورزکانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش در اولین روز هفته ی پهلوان پروری و بسیج ورزشکاران با حضور حاج رضا محمودخانی برگزار شد .

مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش  در این جلسه گفت : عدم رویایی ورزشکاران ایرانی در مقابل رژیم  اشغالگر قدس  برای حمایت  از مردم مظلوم فلسطین  یک نوع حرکت منش پهلوانی است ؛ در واقع همان کاری که حاج قاسم سلیمانی  و شهدایی نظیر احمد  حیاری  انجام دادن که تا زمانی که در قید حیات بودند رو در روی دشمن ایستادند و وقتی هم شهید شدند  باعث افتخار و عزت ایران اسلامی شدند .

حاج رضا محمودخانی در تکمیل سخنان خود اظهار داشت : از اول انقلاب به رسمیت نشناختن اسرائیل به یکی از اصول سیاست خارجی ایران تبدیل شد و ذیل همین اصل، بازی نکردن ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ایران در مقابل رژیم اسرائیل نیز یکی از اصول مشخص و غیرقابل خدشه در ورزش جمهوری اسلامی ایران شد. مهمترین دلیل عدم روبرویی ورزشکاران ایرانی در مقابل ورزشکاران اسرائیل اعلام و ابراز عدم رسمیت این رژیم غاصب  توسط جمهوری اسلامی ایران و اعتراض به جنایات این رژیم بود. رژیمی که براساس گزارش‌های منابع رسمی فلسطینی، فقط از سپتامبر سال 2000 میلادی تا آوریل سال 2017، بیش از 3000 کودک فلسطینی را به قتل رسانده است. طی این مدت همچنین بیش از 13 هزار کودک فلسطینی را مجروح کرده و بیش از 12 هزار کودک را بازداشت نموده است. هم‌اکنون نیز حدود 300 کودک فلسطینی در زندان‌های اسرائیل در حبس هستند. اسرائیل تا پیش از سال 2015 به طور متوسط سالانه 700 کودک فلسطینی را بازداشت  می‌کرد، اما از زمان آغاز «انتفاضه بیت‌المقدس» این تعداد به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

وی در پایان به مهمترین محبوبیت حاج قاسم سلیمانی نزد جبهه ی مقاومت و آحاد مردم اشاره کرد و یادآور شد : محبوبیت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی در بین مردم و جبهه مقاومت به خاطر ولایتمداری اوست که تمام قد از امام امت و مقام معظم رهبری اطاعت کرد. روحیه ی ولایتمداری او موجب عزت، موفقیت و شکست دشمنان شده است . این شهید والامقام هیچگاه دست از ولایت و رهبری نظام و انقلاب اسلامی برنداشت و در تمام امور مطیع محض اوامر مقام معظم رهبری بود و تا آخرین لحظه از این مسیر و هدفش جدا نشد. و بی شک ورزشکاران بسیجی نیز اگر می خواهند روحیه ی پهلوان پروری را در خود تقویت نمایند می بایست راهی را انجام کنند که سردار دلها انتخاب کرد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست