04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۱۰۱۲4996

پیشکسوتان دفاع مقدس و قهرمانان جهاد دژ مستحکم امنیت کشور هستند

فرمانده حوزه ی مقاومت  شهید دانش  در دیدار با جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان گفت : « پیشکسوتان  مستحکمترین ستون امنیت کشور هستند . » 

به گزارش شوش نیوز و به نقل از  خبرگزاری بسیج شوش ؛ سروان پاسدار سمیر حیدری آل کثیر فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش در دیدار با پیشکسوت بسیجی« فرحان شریفی کیا »گفت : به برکت حضور فعال و در صحنه ماندن پیشکسوتان دفاع مقدس از ابتدای انقلاب تاکنون در جهادهای مختلف، شاهد زمین‌گیر شدن و شکست دشمنان در ابعاد مختلف هستیم و رزمندگان دفاع مقدس تاریخ را تغییر دادند و ماندنی‌ترین حماسه‌ها را رقم زدند.

وی با تأکید بر اینکه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و قهرمانان جهاد دژ مستحکم امنیت، اقتدار و زینت ولایت هستند،گفت: امروز به برکت حضور این عزیزان هم شهادت جاری و هم جهاد در عرصه‌های مختلف جاری است و لذا تکریم و بهره گیری از خاطرات پیشکسوتان یک ضرورت مهم است.

حیدری آل کثیر یاد آور شد :: ایمان، صلابت، حضور و بصیرت پیشکسوتان دفاع مقدس که منجر به الگو گرفتن جوانان از این عزیزان شده منجر به خلق پیروزی های بزرگ و دستاوردهای عظیم شده و امروز عزم و اراده جوانان برای پیشرفت به برکت همین الگوهای کامل است.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دانش با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج تحریم‌های ظالمانه و تهدیدات دشمنان در اوج اقتدار است، گفت: دشمن در انزوا قرار دادن کشور با شکست جدی مواجه شد و امروز نفوذ سیاسی نظام اسلامی در منطقه و دنیا قابل حذف نیست و اسرار این موفقیت‌ها به برکت وجود پیشکسوتان و زنده بودن فرهنگ ایثار، جهاد، ولایتمداری و شهادت در جامعه است.

وی تأکید کرد: امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عمل نشان می‌دهند که دشمن در همه عرصه‌ها ناکام و شکست خورده است و نصرت‌های الهی و بصیرت مردم موجب شد دشمن در جنگ شناختی که می‌خواست با جنجال، دروغ، فریب و عملیات روانی ذهن‌ها را گروگان بگیرد با شکست جدی مواجه شود و قطعا دست خداوند و عنایات امام زمان(عج) در تمام پیروزی ها برای ما و شکست های سنگین برای دشمنان آشکار است

لازم به ذکر است این مراسم با همت پایگاه مقاومت بسیج امام رضا تابعه حوزه مقاومت بسیج شهید دانش ره و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا برگزار شد شد و در پایان این مراسم از رزمنده پیشکوت فرحان شریفی کیا تقدیر به عمل آمد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست