04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۷۰۷1232

دیدار با خانواده ی شهیدان ضمدی به مناسبت دهه ولایت در روستای میثم تمار

تهیه و تنظیم  ـ عباس کرم الهی

عکس ـ کریم ستاوی

روز دوشنبه 6 مهر 1394 به مناسبت دهه ی ولایت و به همت کانون های فرهنگی هنری اهل البیت ، میثاق و شهدای روستای میثم تمار با حضور الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ، از خانواده ی شهیدان ضمدی سرکشی شد .

 

 

 

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ، ضمن قدردانی از کانون های فرهنگی مسجد روستای میثم تمار و کریم ستاوی مسئول امور مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر تدارک این دیدار عنوان نمود : افتخار می کنیم که در خدمت خانواده ی معظم شهداء هستیم ، شهدایی که با خون خود از میهن و شرف و اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری کردند و وجبی از خاک پاک و معطر ایران اسلامی را به دشمن ندادند .

 

وی افزود : آنها رفتند  که ما امنیت و آسایش داشته باشیم و راه آنها را ادامه بدهیسم  و لذا  با حضور در کنار خانواده ی معظم شهداء به یاد آنها هستیم چون شهداء باب الحوائج هست و هر موقعی ما  مشکلی داشته باشیم  به این عرشیان متوسل می شویم  و جالب است که مشکلات حل می شوند .

 

برادر شهید صبا  و نور ضمدی و پسرعمومی شهید عیسی ضمدی  ضمن تقدیر از رئیس بنیاد شهید و امو.ر ایثارگران و مسئول امور مساجد اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت :  ما خانواده ی شهداء هیچ چیزینمی خواهیم و تنها انتظارمان این است که مسئولین  مرتب با خانواده های شهداء دیدار داشته باشند  که این دیدارها قوت قلبی برای ما به شمار می آید  چون احساس می کنسیم که هنوز ما را فراموش نکرده اند .


 

در پایان  از خانواده های سه شهید  « صبا ـ نور و عیسی ضمدی » تجلیل به عمل آمد .

 

شایان ذکر است شهید عیسی ضمدی فرزند عوض در کشور عراق به دستور صدام توسط حزب بعث به دار آویخته شد و برادران صبا و نور فرزند علی در جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه ی رفیع شهادت نائل شده اند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست