04282024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۸۰۸1290

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شوش با خانواده های شهداء

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ مسعود قربان پور

روز چهارشنبه 6 آبان1394 علی الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش با هماهنگی قبلی از خانواده های  معظم شهدای بیمار و صعب العلاج و هم چنین جانبازان و آزادگان کوی ابوذر غفاری دیدار به عمل آورد .

 

 

 

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش در این دیدارها عنوان نمود : یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که هیچ خانواده شهیدی و هیچکس بر این نظام منت ندارند بلکه همگی خود را بدهکار نظام می‌دانند که این مسئله برای دشمنان قابل تحلیل نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی از خانواده‌های شهدا هستند که حتی اجازه نمی‌دهند نام شهیدان در دفتر بنیاد شهید ثبت شود و تأکید می‌کنند که هیچ منتی بر این نظام ندارند.

 

الوار با اشاره به دیدار با خانواده های معظم شهداء در طول سال تصریح نمود : : دیدار با خانواده ی شهداء  تنها به خاطر زنده کردن یاد شهدا و دلجویی از خانواده های شهداء نیست زیرا خداوند خود فرموده است « وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛ هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏اند مرده مپندار بلکه زنده‏اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‏شوند» (آیه 169 سوره آل عمران).

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان اظهار داشت : سرزمين پاك ايران نيز بيش از هر جاي ديگر، مفتخر به داشتن ارزش هاي والا و اصيلي است كه نمونه ي آن را در كمتر جايي مي توان يافت."فرهنگ ايثار و شهادت" يكي از ارزش ها است كه هم زمان با تاريخ اين سرزمين شكل گرفته و هميشه از جايگاه ويژه اي برخوردار بوده است. پس از واقعه ي عظيم عاشورا ، اعتبار و ارزش اين فرهنگ در نزد ايرانيان دو چندان شده و جنبه ي تقدس و الهي نيز به خود گرفته است.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست