04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۱۳1493

ديدار اعضای کمیسیون امور بانوان و خانواده ی فرماندار شوش با مادران شهید مدافع حرم و امنیت

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

روز سه شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 10 صبح اعضای کمیته ی بانوان و خانواده ی ستاد دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش با مادران شهید سروان پاسداراحمد حیاری«شهید مدافع حرم» و شهید ستوان یکم عباس نادری «مدافع نظم و امنیت » دیدار نموده و این ایام فرخنده را به آنها تبریک گفتند .

 

 

 

 

فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده و رئیس کمیته ی بانوان ستاد دهه ی مبارک فجر در دیدار با مادر شهید نظم و امنیت « شهید ستوان یکم عباس نادری » عنوان نمود : خانواده های شهدا اسوه و الگوی صبر و استقامت هستند و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را باید مرهون رشادت و جانفشانی شهدا بدانیم چون صبر و استقامت و از خودگذشتگی این خانواده های معزز الگوی تمامی آزادی‌خواهان جهان اسلام به شمار می آیند .

 

وی همچنین در دیدار با مادر  شهید مدافع حرم شوش « سروان پاسدار احمد حیاری اظهار داشت : خانواده‌های معظم شهدا  و خصوصاً مادران شهداء ، در تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند. شهدا از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند و در قرآن کریم از شهدا به عنوان زندگان جاودان نام برده شده است که شهدا نمرده اند و بلکه زنده اند و نزد پروردگار شان روزی می خورند.


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست