04272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۲۱۰۰۸4988

یادواره ی ؛ شهید آبروی محله در شهرستان شوش دانیال(ع) برگزار شد

یادواره ی شهداآبروی محله هستن به همت حوزه ی مقاومت بسیج  شهید دانش در منزل شهید شهید محمد موسو.ی برگزار شد

به گزارش شوش نیوز و به نقل از ذوابط عمومی حوزه شهسد دانش ؛ ساعت 20 روز چهارشنبه 6 دی ماه 1402 یادواره شهید محله در منزل شهسد « سید محمد موسوی » به همت واحد فرهنگی حوزه ی مقاومت بسیج شهیددانش  برگزار شد .

سروان  پاسدار سمیر حیدریس آل کثیر فرمانده حوزه ی مقاومت بسیج شهید دانش در این راستا گفت : همه دست‌آوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است.

 سروان پاسدار سمیر حیدری آل کثیر فرمانده محترم حوزه مقاومت مقاومت بسیج شهید دانش به ایراد سخنرانی در خصوص شهدا پرداخت و با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه دست‌آوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است.

وی ادامه داد: شهدا به جا‌معه، محله  و کشور ما آبرو بخشیدند و هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا است.

سروان پاسدار سمیر حیدری آل کثیر بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: انچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

گفتنی است یادواره شهید آبروی محله توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی تابعه حوزه شهید محمد کاظم دانش برگزار شد


برگزاری یادواره شهدا "آبروی محله" با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله»  با حضور «زمندگان  ؛ مجمع ذاکرین ؛ رزمندگان هشت سال  دفاع مقدس ؛ پیشکسوتان و خانواده معظم » شهدا در منزل شهید سید محمد موسوی واقع در  شهرستان شوش دانیال برگزارشد.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست