04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۲۴1194

پرسپولیس شوش را دریابید

به قلم ـ داریوش پارسا

امروز سه شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18 به ورزشگاه جهان پهلوان تختی شوش رفتم تا از نزدیک شاهد نحوه ی برگزاری تمرین تیم بزرگسالان پرسپولیس که خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه های خوزستان آماده می کند باشم .

 

 

 

 

با توجه به این که خبرنگار برخی از نشریات ورزشی  هستم هدف اصلی ام از این سرکشی تهیه ی گزارشی از  این تیم بود ، رفتم به سراغ مدیر زحمتکش و دست تنهای پرسپولیس که با هزینه ی شخصی  تا این لحظه تیم را آماده نگه داشته است و در کنار وی کادر فنی هم بدون هیچگونه توقع و چشم داشتی ، بازیکنان را آماده ی حضور در مسابقات می کنند .

 

اما این همه تلاش تا کنون نتوانسته است مشکلات مالی  را بکاهد . سعید زبیدی را می گویم مردی که هم مدارک مربیگری آسیایی را دارد و هم کوله باری تجربه را با خود یدک می کشد که این روزه ها دل پری از همه داشت و از مشکلات مالی که به اعتقادایشان کمر تیم را می شکند ، چون حتی  برخی از وسایل  اولیه ی مسابقات و تغذیه ی تیم برایش دغدغه ای شده که روز به روز فشار این مشکلات بیشتر احساس می شود .

 

برخی با قول ها و وعده و وعیدها توخالی تا این لحظه حتی کنار تیم نیامده اند و خود را پیشکسوت و هوادار تیم می دانند ، آیا با حلوا حلوا گفتن  دهان ها شیرین می شود ؟

 

پرسپولیس در حال حاضر تنها نماینده ی شهرستان شوش در لیگ برتر باشگاه های خوزستان است از پرسپولیسی ها متعصب از یک طرف و مسئولین دستگاه های دولتی و خصوصی از طرف دیگر از این تمیم حمایت مالی نداشته باشند احتمال دارد بلایی که سر استقلال شوش در سال گذشت آمد ، این تیم هم مبادرت به فروش امتیاز کند .

 

البته شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش تا جایی که توانسته اند نسبت به مهیا نمودن وسیله ی ایاب و ذهاب تیم تاکنون همکاری های خوبی داشته است اما این کمک ها بسیار اندک است ، شما همین تیم پرسپولیس تهران را مشاهده کنید که توسط  وزارت ورزش و جوانان  میلیاردی حمایت می شود . بیاید و از دومین تیم کهن و ریشه دار پرسپولیس شوش حمایت و مساعدت کنید تا شوش فوتبال نیمه جانش نمیرد .

 

از وضعیت تمرینات تیم پرسپولیس گزارش تصویری تهیه نکردم چون فعلا نیاز به رسانه ای شدن تصویری نیست تا شاید کسانی که می توانند کمک کنند اما رقبتی از خود نشان نمی دهند  از خواب بیدار شوند .

 

جمعه ی همین هفته یعنی 27 شهریور این تیم شوشی می بایست اولین بازی رسمی خود را در اندیمشک برگزار کند ـ خطاب من از نوشتن این مقاله ی کوتاه بیدار کردن  هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس شوش است تا با حمایت های خود روحیه ی مضاعفی به تیم پرسپولیس بدهند و اگر بخواهند بی تفاوت باشند چطور عنوان پرسپولیس بودن را با خود یدک می کشند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست