04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۸۰۸1292

سپاهان عبدالخان قهرمان مسابقات نوجوانان شوش شد

تهیه و تنظم  ـ عباس کرم الهی

از روز یکشنبه 25 مرداد 1394 مسابقات قهرمانی باشگاه های شهرستان شوش در رده ی سنی نوجوانان «یادواره ی شهید احمد حیاری » در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شوش آغاز گردید و رو روز چهارشنبه 6آبان1394 با قهرمانی سپاهان عبدالخان خاتمه یافت .

 

 

 

 

این مسابقات با حضور 12 تیم در سه گروه چهار تیمی قرعه کشی شد  و در مجموع 25 بازی برگزار شد که در مجموع 103 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که با این حساب میانگین گل برای هر بازی 12/4 محاسبه شده که آمار قابل توجهی را نشان می دهد .

 

شرح بازی :

 

در حالی که تا دقیقه ی 18 هر دو تیم سپاهان عبدالخان و تیم نوجوانان شهر حر همدیگر را محک میزدند  ، امین کثیر بازیکن شماره (99) سپاهان عبدالخان اولین گل خود و تیمش را به ثمر رساند ، اما مصطفی عبدالخانی  مدافع  شماره ی 10 از تیم سپاهان ی  که نمیخواست در نیمه ی اول حریف خود را ناراضی به رختکن بفرستد در دقیقه ی 43 یک گل وارد دروازه ی خودی کرد و هر دو تیم با نتیجه (1 بر 1 ) به استراحت 15 دقیقه ی بین دو نیمه رفتند .

 

در نیمه دوم تیم نوجوانان شهر حر به جز دو موقعیت که توسط بازیکن شماره ی 6 خود که هدر رفتند حرفی برای گفتن نداشت اما سپاهان از سه موقعیتی که به دست آورد سرانجام در دقیقه ی 70 یک ضربه ی پنالتی را به دست آورد و زننده ی گل اول یعنی امین کثیر دومین گل خود و سپاهان را به ثمر رساند و با همین نتیجه بازی هر دو تیم خاتمه یافت و سپاهان عبدالخان برکاپ قهرمانی بوسه زد . نوجوانان حر به نایب قهرمانی قناعت نمود و آپادانی ابوذر با دریافت کمترین اخطار  به عنوان تیم اخلاق معرفی شد .


 

نگاهی به ترین های این مسابقات :

 

بهترین خط عمله : ( سپاهان عبدالخان با 21 گل زده)

 

بهترین خط دفاع : (  فجر دانیال با 3 گل خورده )

 

بدترین خط حمله : (  ولایت حر با 1 گل زده )

 

بدترین خط دفاع : ( کارگر کوی سلمان فارسی با 14 گل خورده )

 

فعال ترین  داوران : ( راشد فرهنگ ـ مهدی ستاوی و مرتضی شوهانی ـ با قضاوت 15 مسابقه )

 

اسامی تیم نوجوانان سپاهان عبدالخان :

 

احمد عبدالخانی ـ مصطفی عبدالخانی ـ رضا عبدالخانی ـ علی عبدالخانی (فرزند رحیم ) ـ علی عبدالخانی (فرزند عامر) ـ هادی فاضلی ـ محمد عبدالخانی ـ امین کثیر ـ طاهر عبدالخانی ـ عماد عبدالخانی ـ صادق عزاپور ـ مبین عبدالخانی ـ محمد امین عبدالخانی ـ محمد فاضلی ـ مرتضی عبدالخانی ـ مصطفی راشدی ـ احمد عبدالخانی نیا

 

سرپرست : ( کریم عبدالخانی ) ـ سرمربی : ( منصور کعبی ) و مربی : ( امین عبدالخانی )


 

شایان ذکر است در مراسم اهداء جوایز این دوره از مسابقات رشید هدایتخواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان ـ علیمحمد خردمند رئیس هیئت فوتبال ـ عبدالحسن احمدی فر دبیر ـ ابراهیم ستاوی مسئول کمیته برگزاری مسابقات و برهان زبیدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس شوش حضور داشتند .


 

بنا به گفته ی علیمحمد خردمند  رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش  ، به تیم قهرمان علاوه بر کاپ 3 عدد توپ و به تیم دوم نیز دو عدد توپ همراه با کاپ اهداء شد و کاپ سوم نیز به تیم اخلاق داده شد .

 

وی افزود : این جوایز با مشارکت اداره ی ورزش و جوانان و مؤسسه ی خیریه امیرالمؤمنین(ع) تهیه و تأمین شده است .

 

جادارد از تلاش های ابراهیم ستاوی مسئول کمیته ی برگزاری مسابقات که تمام رده های سنی را با موفقیت برگزار نمود تقدیر ویژه به عمل آید .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست