04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۲۶1524

تیم فوتیال مسجدالنبی شوش قهرمان بلامنازع یادواره ی شهید حیاری شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ عیسی کرملاچعب

به همت پایگاه ویژه ی رزمی احمد حیاری ، حوزه ی امام سجاد (ع) ، گردان 306 امام حسین(ع)  ، یک دوره مسابقات فوتسال با حضور ده تیم تحت عنوان یادواره ی « شهید احمد حیاری » در سالن یادگار امام (ره) شهرستان شوش برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ، این ده/10 تیم در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند و در نتیجه دو تیم مسجد النبی(ص) و شهید حیاری که هر دو با برد در تمام بازی های خود ، در آخرین بازی رودرروی هم قرار گرفتند که تیم مسجد النبی با نتیجه ی 7 بر 0 به پیروزی رسید .

 

و در پایان تیم مسجد النبی(ص) قهرمان بلامنازع این دوره از مسابقات شد ، تیم شهید حیاری به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم شهید حرمشاهی کاپ اخلاق مسابقات را دریافت نمود . علی چناری به عنوان دروازه بان برتر معرفی گردید و جواد حسینی با به ثمر رساندن 10 گل عنوان آقای گل را به نام خود ثبت نمود و از آنجایی که تیم شهید حیاری نتوانسته بود عنوان قهرمانی را کسب کند به احترام این شهید والامقام هدایایی به دو نفر از بازیکنان این تیم اهدا شد .

 

سروان پاسدار حجت الله رضایی فرماندهی گردان 306 امام حسین(ع) ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در دیدار پایانی یادواره ی شهید احمد حیاری ، گزارشی از مسابقات را تشریح نمود .


 

شایان ذکر است در این دیدار ، رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان ، علی الوار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سروان پاسدار ایمانی جانشین فرماندهی ناحیه ی مقاومت بسیج ،سرهنگ پاسدار مسئول تربیت بدنی تیپ حضرت مهدی (عج) ، سرهنگ حسین پور مسئول هماهنگ کننده ی تیپ حضرت مهدی (عج) و جمعی از سپاهیان ، بسیجیان و ورزشکاران حضور داشتند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست