04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۲۱2636

تجلیل اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شش از چهار خبرنگار

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10:30 صبح سه شنبه 21 شهریور1396 ، رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش در دفتر خود از 4 خبرنگار بخش ورزش تجلیل نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ رشید هدایتخواه در این خصوص گفت : درست است که 35 روز از هفته ی خبرنگار را پشت سرگذاشته ایم ، اما به نظر من تمام روزهای سال روز خبرنگار است چون این قشر تلاشگر ، روزهای تعطیل هفته که اکثرا در استراحت به سر می برند ولی خبرنگاران هم چون سرباز فعال و پویا هستند و لذا در این روز بر آن شدم که از خبرنگاران بخش ورزش تجلیل کنم .

وی افزود :هر چند شهرستان شوش خبرنگاران زیادی دارد  ، اما دلیل انتخاب این چهار نفر این است که به صورت حضوری در تمام فعالیت های ورزشی حضور دارند لذا ما هم تشخیص دادیم که از همین چهار نفر تجلیل کنیم و اگر خبرنگاری هم بعضاً برای یک رشته ی ورزشی به صورت خاص پوشش خبری داشته ، همان هیئت در صورت صلاحدیت می تواند از زحمات چنین خبرنگارانی تجلیل نماید .

وی در ادامه به پروژه های سال 1395 اشاره کرد و خاطر نشان نمود : ساختمان اداری ما که هم اکنون در آن به سر می بریم یکی از پروژه هایی است که مدت ها به خاطر عدم تأمین اعتبار به حال خود رها شده بوداما سال گذشته با تخصیص اعتبار از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان  ، ارزش افزوده و یا تملک دارایی ، این پروژه در یوم الله 22 بهمن سال 1395 به بهره برداری رسید .


وی افزود : زمین تنیس خاکی ، پیست دو و میدانی ، محوطه سازی اداره ، زمین تنیس  و زمین چمن فوتبال شهر شاوور و ... از دیگر پروژه هایی بودند که هم در سال 1395 به بهره برداری رسیدند و امسال نیز احداث زمین چمن روستای میان آب و در سفری که مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان به شهرستان شوش داشت ، از 21 مصوبه ای که داشتیم ، حدود 6 پروژه به مرحله ی اجرا رسیده است ، دیروز هم  در راستای مصوبات اشاره شده ، جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر های « حر ، شاوور ، الوان و فتح المبین » با مدیر کل ورزش و جوانان در اهواز داشتیم که این مصوبات اولویت بندی شده به خواست خداوند یکتا قرار است تأمین اعتبار صورت پذیرد .


رشید هدایتخواه سپس به برنامه هایی که برای ورزش شهرستان شوش در نظر گرفته اشاره کرد و اظهار داشت : میزبانی مسابقات کشوری زیبایی اسب که 90 درصد هماهنگی ها انجام شده و قرار است دیماه و یا بهمن ماه در شهرستان شوش برگزار شود ، بسترسازی برای میزبانی اردوی تیم های ملی کشتی فرهنگی  در رده های سنی خردسالان و نونهالان که قرار است از سوم الی هفتم مهرماه در این شهرستان برگزار شود که لازم به توضیح است سال گذشته اردوهای تیم ملی کشتی ناشنوایان و نوجوانان بوکس در همین شهرستان برگزار شد و فرصت را غنیمت می شمارم و از زحمات هیئت کشتی استان خوزستان و شهرستان شوش که رایزنی های لازم را برای این میزبانی ها متحمل شده اند قدردانی می کنم .

رئیس اداره ی ورزش و جوانان در بخش دوم به سئوالات خبرنگاران به شرح زیر پاسخ داد :

سجادعبیدی پور (خبرگزاری تسنیم) :

ـ سال گذشته به هنگام برگزاری مسابقات زیبایی اسب ، حتی یک لیوان آب هم به خبرنگاران بومی شهرستان شوش داده نشد در حالی که همین خبرنگاران اقدام به پوشش خبری قبل از نشریات غیر بومی نمودند ؛ آیا امسال هم قرار است جایگاه استقرار خبرنگاران نادیده گرفته شود؟


رشید هدایتخواه :

انتقال شما به جاست و من از این بی توجهی به خبرنگاران در آن جشنواره ی زیبایی اسب عذرخواهی می کنم و امسال مطمئن باشید که جایگاه مخصوص خبرنگاران در نظر گرفته خواهد شد .

عباس کرم الهی (پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ) :

من یک سئوال دارم و یک تقاضا ؛ سئوالم این است ، مسابقات لیگ برتر فوتبال استان خوزستان شروع شده و قرار است پرسپولیس شوش فردا چهارشنبه 22 شهریور1396 ساعت 17 اولین بازی خانگی و در مجموع دومین بازی خود را در ورزشگاه تختی برگزار کند ؛ آیا تبلیغات لازم انجام شده است و در این راستا بلیط فروشی هم می شود ؟

رشید هدایتخواه :

از طرف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شوش در فضای مجازی و همچنین با نصب چند بنر در سطح شهر تا حدودی تبلیغاتی انجام شده است ، اما بهترین تبلیغات در واقع همان اطلاع رسانی از طرف خبرنگاران است که می بایست روابط عمومی باشگاه قبل از هر بازی خانگی خبرنگاران را مطلع نماید که تأثیر خوبی در جذب تماشاگر دارد و اما در مورد این که پرسیده شد بلیط فروشی می شود یا خیر ، باید بگویم از زمانی که من تصدی اداره را بر عهده گرفته ام در بخش فوتبال بلیط فروشی نداشته ایم و من از همین جا از کلیه ی مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان شوش دعوت می کنم با حضور در ورزشگاه تختی از پرسپولیس نماینده ی شهرستان شوش حمایت کنند ؟

عباس کرم الهی (پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ) :

در شهرستان شوش با همکاری شما عده ای هنرمندان تیمی را تحت عنوان « تیم هنرمندان » فعال نموده اند ، اما خبرنگاران و اعضای انجمن روزنامه نگاران فعالیت در بخش فرهنگی دارند و لذا هنرمند محسوب نمی شوند ، تقاضای من به عنوان رئیس انجمن روزنامه نگاران این است که مجوز تیمی را به نام خبرنگاران نیز صادر نمایید چون شخص شما هم عضو انجمن روزنامه نگاران هستید ، آیا این تقاضای ما محقق خواهد شد ؟


رشید هدایتخواه :

صد درصد با تشکیل تیم خبرنگاران با حضور اعضای انجمن روزنامه نگاران موافقت خود را اعلام می کنم و شخصاً ملزومات مورد نیاز را نیز در اختیار این تیم قرار خواهم د اد .

داریوش پارسا(پایگاه خبری ورزشی پیمان) :

چرا برخی از از هیئت های ورزشی راکد و غیر فعال هستند؟ آیا کسی نیست که جایگزین روئسای غیر فعال شود و یا این که ورزشکار مورد نیاز آن رشته ها موجود نمی باشد؟ و این که چرا به فعالیت هیئت هایی که جدیداً راه اندازی در سطح کشور شده اند برای شوش در نظر گرفته نمی شوند؟ و سئوال آیا سالن های ورزشی تا کی باید با مشکلی به نام سیستم سرمایشی ، گرمایشی و کف پوش دست و پنجه نرم کنند ؟

رشید هدایتخواه :

اخیرا در حال شناسایی فردی واجد شرایط برای تصدی هیئت کاراته هستیم و فعلا یکی از عزیزان را به عنوان سرپرست معرفی کرده ایم تا این هیئت راکد نماند و هیئت شطرنج بود که آقای هوریرا تودیع و حکمتیان یکی از فرهنگیان که سوابق خوبی هم در شطرنج را در کارنامه ی خود یدک می کشد را به عنوان رئیس جدید هیئت شطرنج معارفه نمودیم و فردی را به عنوان رئیس هیئت هندبال معرفی کردیم اما چون فعالیتی ندارد تغییر و تحول در این هیئت احتمال زیادی دارد ولی در بحث فوتبال اگر به یاد داشته باشید اقداماتی صورت گرفت ولی چون در سطح استان از رئیس فعلی هیئت فوتبال رضایت خود را اعلام نموده اند به همین روال باقی خواهد ماند . و در مورد اضافه کردن هیئت های ورزشی جدید تاکنون متقاضی نداشته ایم و اگر در رشته های از ورزش متقاضی داشته باشیم و بستر برای اجرای آن رشته ها در شهرستان شوش مهیا باشد و یا بشود زیرساخت آن را در کوتاه مدت به وجود آورد با کمال میل استقبال می کنیم .

سجاد عبیدی پور (خبرگزاری تسنیم) :

چرا فکری اساسی برای سرویس ایاب و ذهاب تیم های ورزشی جهت رفتن به سایر شهرستان ها و دیگر استان ها نمی شود و به عنوان یک دغدغه  در بلاتکلیفی به سر می برد ؟

رشید هدایتخواه :

در چهار سال گذشته با وجود زنده یاد حاج عبدالرضا لالوند که با عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر شوش که در واقع شخصاً از جنس ورزش بود ؛ موردی نداشته ایم که برای سرویس ایاب و ذهاب نامه ای ارسال کنیم و مورد مخالفت شورای اسلامی یا شهرداری واقع شود ؛ هر وقت وسیلهی نقلیه برای مسابقات درون استانی خواسته ایم شورای اسلامی دراختیارمان گذاشته و در این راستا نیاز است با شورای دوره ی پنجم جلسه ای داشته باشیم ، اما برای مسابقات خارج از استان ؛ همکاری های لازم را مهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش  با هماهنگی هایی که با مدیران شکت های تولیدی و صنعتی داشته خوشبختانه در این زمینه هم با مشکلی به نام سرویس ایاب و ذهاب مواجه نبوده ایم و اگر منظورتان این است که اداره ی ورزش و جوانان به شخصه با وسیله ی نقلیه قرارداد امضاء کند متأسفانه اعتبارات لازم برای این پروژه را در اختیار نداشته و مطمئنا از این به بعد هم نداریم .

در ادامه از داریوش پارسا ـ عباس کرم الهی و سجاد عبیدی پور و قبل از آن یعنی ساعت 8 صبح از روح الله پورطالب (مدیرمسئول پایگاه خبری شوش24 ) به عنوان چهار خبرنگار فعال در عرصه ی ورزش و مرادی از پرسنل اداره ی ورزش و جوانان به عنوان کارمند نمونه تجلیل به عمل آمد .


 

وی در پایان برای کلیه ی اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی را مسئلت نمود .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست