04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۲۲2640

پرسپولیس شوش در اولین بازی خانگی با 3 گل اولین پیروزی خود را کسب نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه 22 شهریور1396 از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان خوزستان ، پرسپولیس شهرستان شوش در اولین بازی خانگی خود با به ثمر رساندن 3 گل تیم شهرداری بندر امام را شکست داد .

به گزارش شوش نیوز ؛ در دمای 46 درجه و رطوبتی قابل تحمل دو تیم پرسپولیس شوش و شهرداری بندر امام  به داوری اکبر امینی مهر از اهواز و غلامرضا قنادی ، مهران عبدالهی و محمد امین نامدار به عنوان کمک داوران از شهرستان رامهرمز ، جلیل خرم آبادی به عنوان ناظر داوران از شهرستان دزفول و سید عباس حسینی به عنوان نماینده ی هیئت فوتبال استان خوزستان از شهرستان سوسنگرد و با حضور بیش از 200 تماشاگر در چمن شماره ی یک ورزشگاه جهان پهلوان تختی به مصاف هم رفتند .

پرسپولیس شوش در حالی که در اولین بازی خارج از خانه مقابل نماینده ی شهرستان سوسنگرد شکست را پذیرفته بود عزم خود را عزم کرده بود تا در دومین بازی خود در لیگ برتر و اولین بازی خانگی خود شهرداری ماهشهر که در گام اول شهد شیرین پیروزی را چشیده بود ، شکست دهد .

هر دو تیم تا دقیقه ی 39 در میانه ی میدان توپ را رد و بدل کردند تا این که علی منصوری بازیکن شماره ی 18 تیم پرسپولیس در دقیقه ی 40 علی چنانه بازیکن شماره 15را با یک سانتر از جناح چپ صاحب یک موقعیت  ایده آل نمود و این بازیکن نیر قدر این فرصت را دانست و توپ را با تور تیم شهرداری بندر امام آشنا نمود و بازی در نیمه ی اول  با نتیجه ی 1 بر 0 به سود پرسپولیس شوش خاتمه یافت .

نیمه ی دوم پرسپولیس شوش با همان ترکیب نیمه ی اول وارد زمین شد در حالی که شهرداری بندر امام  در دقیقه ی 46 محمدقیطانی بازیکن شماره 17 خود را از زمین خارج و عارف نصاری بازیکن شماره 26 رو وارد زمین نمود ، اما این تعویض نتوانست برای شهرداری بندر امام مثمر ثمر باشد .

پرسپولیس شوش در دقیقه ی 58 توسط ابراهیم نیسی بازیکن گریزپای خود با یک شوت سنگین که از فاصله ی کم از بالای دروازه ی دوازه ی تیم حریف به بیرون رفت ، رقیب خود را تهدید نمود .

همین تیم در دقیقه ی 75 صاحب یک ضربه ی ایستگاهی شد که جلال اسدی صدر توپ را با چند میلیمتر از کنار دروازه به بیرون زد ، شهرداری ماهشهر از نظر قدرت بدنی هر لحظه خسته تر شد تا این که تعویض های طلایی پرسپولیس شد باعث شد این تیم در دقایق 77 و 81 توسط احمد نیسی و حسن چشم اف ؛ دو گل با ارزش را به ثمر برساند و در مجموع با نتیجه ی 3 بر 0 اولین پیروزی خود را کسب نماید .

اسامی تیم پرسپولیس شهرستان شوش :

سجاد مرتضوی ـ علی چنانه ـ رحمن شریفی ـ مهدی گلچین ـ جلال اسدی صدر ـ علی چایانی(کاپیتان) ـ رسول کثیر ـ احمد نیسی ـ ابراهیم نیسی (از دقیقه ی 72 حسن چشم اف ) ـ سجاد کرد (از دقیقه ی 72 حسین محمدنژاد) و علی منصوری ( از دقیقه ی 79 عارف آل کثیر )

معرفی کادر فنی :

عدالله جوکار (سرپرست ) ـ سعید زبیدی ( سرمربی) ـ مهدی مسحنه(تدارکات)

گل های پرسپولیس :

علی چنانه ( دقیقه ی 40 ) ـ احمد نیسی ( دقیقه ی 77) و حسن چشم اف ( دقیقه ی 81 )

اخطارها :

علی چنانه (دقیقه ی 61) ـ سجاد کرد ( دقیقه ی 62)  و علی چایانی (دقیقه ی 67 )

اسامی تیم شهرداری بندر امام :

جاسم منصوری ـ مرتضی نژاد احمد ـ علی سگوری ـ احمد ماضی پور ـ اسماعیل عبیداوی ـ سعید رحیمی ـ امید زواریان ـ محمد سجاد جلالی ـ محمد قیطانی ( از دقیقه ی46 عارف نصاری ) ـ محمد عسچری ( از دقیقه ی 67 سعید نژاد احمد ) و سید عدنان خرسانی ( از دقیقه ی فاضل خلفی زاده )


معرفی کادر فنی :

محمد منصوری(سرپرست) ـ عباس حاجیان(سرمربی) ـ ایمان چنعانی(مربی) ـ محمد عسکری(تدارکات)

اخطارها :

محمد قیطانی(دقیقه ی 3 ) ـ امید زواریان(دقیقه ی 39 ) ـ محمد عسچری( دقیقه ی 53 ) ـ محمدسجاد جلالی (دقیقه ی 66 ) و فرهاد بازلی(دقیقه ی 74 )


در حاشیه :

1 ـ برخی از بازیکنان تیم شهرداری ماهشهر به علت تغییر رنگ لباس از شماره های ثابت خود در کارت شناسایی استفاده نکردند که با توضیح در برگ ارنج داور به آنها اجازه ی بازی داد.

2 ـ ذخیره های تیم شهرداری بندر امام در مکانی نشسته بودم که فاقد حفاظ و سرپوش بودند و این برای بازیکنان در صورت سنگ پرانی تماشاگران امنیت ندارد که خوشبختانه در این بازی به خیر گذشت و امیدوارم در بازی بعدی این مشکل برطرف شود .


3 ـ مکانی برای استراحت امدادگران وجود نداشت که مجبور بودند در کناره ذخیره های پرسپولیس بنشینند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست