04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۲۶2651

استقلال اندیمشک جام چهارجانبه ی شوش را به خانه برد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت18:03 یکشنبه 26 شهریور1396 در چمن شماره یک جهان پهلوان تختی شهرستان شوش دو تیم استقلال اندیمشک و پرسپولیس شوش در دیدار فینال یادواره ی شهید مدافع حرم«احمدحیاری» و شهید نظم و امنیت« شهید عباس نادری» رو در روی هم قرار گرفتند .

به گزارش شوش نیوز ؛ این دو تیم در هوایی با رطوبت بالای 60 درصد به داوری محمد رامی و کمک های محمد حامدی مقدم و مهرداد رادمهر هر سه از شهرستان دزفول و داور ذخیره میلاد کثیر از شهرستان شوش  به مصاف هم رفته و در پایان استقلال اندیمشک با نتیجه ی 2 بر 1 پرسپولیس را شکست داد و جام چهارجانبه ی این دیار را به خانه برد .

در مسابقه ی رده بندی نیز تیم سادات بیت علوی با نتیجه ی 4 بر 3 از سد تیم توحید عبور کرد و به مقام سومی قناعت نمود .

نگاهی به موقعیت های هر دو تیم :

ـ در دقیقه ی 7 محسن کاظمی بازیکن شماره ی 7 استقلال اندیمشک موفق شد بازیکن مدافع حریف را پشت سر گذاشته و توپ را با تور دروازه ی پرسپولیس شوش آشنا نماید .

ـ اما هر چه بازی جلوتر می رفت استقلال اندیمشک کم فروغ تر شد تا این که در دقیقه ی 43 حسین محمدی از کمند خط دفاع بنفش پوشان استقلال اندیمشک عبور کل و توپ را وارد دروازه  و نتیجه را به تساوی کشاند .

ـ در دقیقه ی 45 بازی حسین محمدی بازیکن پرسپولیس شوش با فرار از  جناح چپ توپ را با فاصله ی کم از روی دوازه ی تیم استقلال به بیرون زد و حامد مدهنی دروازه بان را به واکنش وا داشت . نیمه ی اول با همین موقعیت خاتمه یافت .

ـ در آغاز نیمه ی دوم استقلال اندیمشک با سه تعویض متوالی جان تازه ای گرفت و20 دقیقه توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی نتوانست موقعیت حساسی روی دروازه ی حریف خلق نماید .

ـ پرسپولیس شوش وقتی که نتوانست از 30 درصد از ترکیب اصلی خود در لیگ برتر استفاده کند  علی چایان کاپیتان کهنه کار و باتجربه ی خود را وارد بازی کرد تا این که توانست نبض بازی را به دست گیرد اما نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند .

ـ دقیقه ی 60 برای استقلال اندیمشک  لحظه ی سرنوشت سازی بود به طوری که روح اله فعلوان بازیکن شماره 10 این تیم موفق شده گل دوم تیمش را به ثمر برساند . و بعد از آن هر دو تیم  معدود فرصت های خود را از دست دادند و هر چند بازی از دقیقه ی 70 زیر نور برگزار شد اما کار در همان 90 دقیقه ی قانونی خاتمه یافت .

اسامی تیم استقلال اندیمشک :

حامد مدهنی ـ مهدی دریکوند ـ مهرداد رضایی ـ فرشاد بالایی ـ  حسین پاپی ـ علی پاپی ـ احمد کرمی ـ احسان حسینی منش ـ روح اله فعلوان ـ محسن کاظمی ـ حسین کاظمی ـ  فرشاد میرمنگره ـ مهدی رشنو ـ وهاب حسین پور

کادر فنی :

حسین پاپی(سرپرست ) ـ علی خورنگ (سرمربی) ـ عباس خیری پور ( مربی )

گلها :

محسن کاظمی (دقیقه 7) و روح اله فعلوان ( دقیقه ی 60)


شایان ذکر است در آئین برگزاری این فینال « رشید هدایت خواه رئیس اداره ی ورزش و جوانان ، دکتر سعید شفاهی عضو شورای اسلامی شهر شوش ـ ناصر منصوری مسئول دفتر دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی  ، علی محمد خردمند رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوش ، خادم رئیس هیئت فوتبال شهرستان دزفول ، گرگین والی پیشکسوت فوتبال و جمعی از داوران پیشکسوت و جوان  حضور داشتند .


 

تحلیل شوش نیوز :

وقتی یادواره ای به مام شهداء مزین می شود و هیئت فوتبال شهرستان شوش به خاطر ارنج نهادن به مقام شامخ شهداء از داوران غیر بومی استفاده می کند تا حرف و حدیثی به وجود نیاید ، حتی اگر  شاهد ناداوری هم باشیم که مثلا تیم میزبان در پایان مسابقه نتیجه را واگذار کرده باشد ، باید قهرمان واقعی را همان شهدا بدانیم نه این که تیم میزبان به تیم مهمان حرفی نا به جا بزند و یا تیم مهمان جلوی برگزارکنندگان مسابقات که در این روزهای گرم و نفس گیر زیر تیغ آفتاب حاضر شده و مسابقات را به نحوه شایسته برگزار کرده اند به میزبان کری بخواند .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست