04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۷۱۵2708

دو نوجوان شوشی در ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان ایران درخشیدند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 18روز شنبه 15مهرماه1396 تیم ملی نوجوانان ایران از سری مسابقات جام جهانی نوجوانان 2017 میلادی که در کشور هندوستان در حال برگزاری است ، مقابل تیم ملی گینه با نتیجه ی 3بر1 به اولین پیروزی خود رسید .

به گزارش شوش نیوز ؛ در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران نوجوان شوشی به نام های « علی ستاوی و یونس دلفی » مورد اعتماد عباس چمنیان قرار گرفتند تا با این اعتماد بتوانند به سه امتیاز حساس این بازی دست پیدا کنند.

در حالی کهع نیمه ی اول این بازی گلی در بر نداشت و گنیه مالک توپ و زمین بود ، اما پس از آغاز نیمه دوم، این ایرانی ها بودند که با چهره منقلب شده ی خود، صاحب توپ و میدان شدند. البته گینه ای ها در این دقایق به دنبال متوقف کردن ملی پوشان ایران بودند و با نوع دفاع خود به دنبال دفع حملات ابتدایی ایران بودند؛ اما در نهایت این اتفاق نیفتاد چرا که از دقیقه ی 59 توفان ملی پوشان نوجوان ایران آغاز شد و آنها موفق شدند حملات خود را به ثمر برسانند.

 

الهیار صیاد در دقیقه 59 توانست با شوتی دیدنی یکی از گل های استثنایی روز دوم را به ثمر رساند . ودر دقیقه 69 خطای مهلک مدافع گینه ای روی محمد قادری باعث شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد و  محمد شریفی نیز پشت توپ ایستاد و دومین گل ایران را به ثمر رساند.


پس از ده نفره شدن تیم گینه ؛ ایران یک بار دیگر با حرکت زیبای خود گلزنی کنند تا پیروزی خود را مستحکم تر کرده باشند. در حالی که بازی به دقیقه 90 رسیده بود سعید کریمی موفق شد گل سوم ایران را با دریبل دروازه بان حریف وارد دروازه گینه کند.

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست