04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۷۲۴2733

دیدار نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوش با خانواده ی علی ستاوی ملی پوش شوشی

کریم ستاوی ـ خبرنگار شوش نیوز

عصر روز دوشنبه24مهرماه1396 مهندس شهرام کرد نایب رئیس و مسلم سگوند عضو شورای اسلامی شهر شوش با حضور در کوی ابوذر غفاری با خانواده علی ستاوی نوجوانان ملی پوش شوشی دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهرشوش در این دیدار ضمن تبریک به خانواده ی علی ستاوی خاطر نشان نمود : ما افتخارمی کنیم که شهرستان شوش و کوی ابوذر غفاری چنین نوجوانانی با  اخلاق و شایسته دارد که از هم اکنون می تواند اسوه ی خوبی برای هم سن و سال های خود باشند .

وی در ادامه بازیکن خوب را از دیگاه خود تعریف کرد و گفت : بازیکن خوب کسی است که علاوه بر فنون بازی فنون اخلاقی هم داشته باشد ؛ چون بازیکنی اگر در کنار فنون بازی ، اخلاق را نیز داشته باشد منش پهلوانی خود را هرگز از یاد نخواهد برد ، فراموش نمی کند از کجا شروع کرده  ، الان کجاست و در آینده می خواهد به کجا برسد و بی شک چنین بازیکنی از واژه ای به نام غرور خود را دور می کند .


مهندس کرد به یکی از خاطرات دهه ی 60 اشاره کرد و اظهار داشت : درقدیم که بازی می کردیم حسین پاکدل بیشتر روی اخلاق تاکید می کردندوهرتیمی که مقابل تیمش بازی می کرد مجذوب اخلاق ومنش آنهامی شدکه این خیلی تاثیرداشت به هرحال بازی صورت می گیرد و با نتیجه ی « برد ، تساوی و یا باخت. » خاتمه می یابد اما اخلاق ومنش  ، به عنوان یک خاطره ی خوب ماندگار می ماند . لذا مدیران ومربیان باید فاکتورهای فرهنگی واخلاقی وپهلوانی را به ورزشکاران بیاموزند وتاکید کنند .

وی برای تقویت مالی تیم ها و بازیکنان مطرح شهرستان شوش اظهار داشت : درحال انجام مذاکرات با شرکت ها وجاهای مختلف هستیم تا به ورزش سروسامانی بدهیم واز این وضعیت خارج بشویم .

در ادامه مسلم سگوند عضو شورای اسلامی شهرشوش نیز ضمن تبریک به خاطر حضور علی ستاوی این نوجوان شوشی در بازی های تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران و کسب پیروزی های پی در پی؛  تصریح نمود : درحال آماده سازی برنامه ی جامع ورزشی هستیم تا زیرساختهای ورزش شهرستان را سروسامان بدهیم وازپراکنده کاری وکمک های خرده پرهیز ودنبال انجام کارهای بزرگ وبنیادی هستیم  .


ایشان با بیان این که شورا منبع درآمدی برای رشد و تقویت ورزش به صورت مستقیم ندارد اظهار داشت : رایزنی  با افراد خیر و ورزش دوست و هم چنین شرکت ها و کارخانه جات تولیدی و صنعتی به دنبال آن هستیم تا شاهد پیشرفت وایجاد شور ونشاط درجامعه ؛ خصوصا جوانان ونوجوانان باشیم البته این به همت ومساعدت همه نیازدارد .

مسلم سگوند به ایجاد صندوق ایت از ورزش اشاره کرد و عنوان نمود : جهت اعتلای ورزش شهرستان شوش قصد آن را داریم با تشکیل جلسه ای مشترک با افراد خیر ؛ پیشکسوتان ورزش و اداره ی ورزش و جوانان ، صندوق حمایت از و.رزش شوش را راه اندازی کرده و ماهانه این صندوق توسط اعضاء شارژ مالی شده و به هنگام نیاز تیم ها از این صندوق هزینه های مورد نیاز تأمین گردد .

عبدالحسن زارع مربی  بومی و استعدادیاب فوتبال استان خوزستان تصریح نمود : استعدادهای خوبی درزمینه های ورزشی داریم اما حمایت نمی شوند که لازم است مسئولان حمایت ویژه از تیم ها و استعدادهای این دیدار داشته باشند تاشاهد حضور گسترده نخبه گان ورزشی درمیادین ملی وجهانی باشیم.

سپس ابراهیم ستاوی مربی وپیشکسوت ورزش درمورد مشکلات ورزشی وعدم همکاری وحمایت مسئولان ومتولیان انتقاد کرد واظهار داشت : با توجه به این که عنوان قهرمانی مسابقات استانی را کسب نموده بودیم و راهی مسابقات کشوری شدهیم ؛ اما تمام هزینه ها از جیب خودمان بود و هیچ دستگاهی مساعدتی به این تیم نداشت ؛ البته زنده یاد عبدالرضا لالوندکمال همکاری ومساعدت را داشتند و از هیچ کوششی دریغ نمی کرد حتی دربعضی موارد به ایشان اعتراض می شد که چرا از ورزش حمایت می کنید .

شایان ذکر است مهندس کرد و مسلم سگوند با خانواده ی یونس دلفی دیگر نوجوان ملی پوش تیم نوجوانان فوتبال جمهوری اسلامی ایران دیداری جداگانه داشتند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست