04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۰۲۵2981

نشست هماهنگی جشنواره ی رفاهی ، تفریحی و ورزشی کارگران خوزستان در شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ علی فتی

ساعت 9:55 صبح روز دوشنبه 25 دیماه 1396 ؛ نشست هماهنگی برنامه ریزی جشنواره ی رفاهی ، تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران استان خوزستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ رقیه محمودی سرپرست اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش ضمن قدردانی از سرپرست فرمانداری شهرستان شوش به خاطر  برگزاری این جلسه به نیاز فطری جامعه ی کارگران به تفریح اشاره کرد و گفت : نیاز به تفریح طبیعی و فطری است و باید در تمام دوران تأمین گردد ، دست یابی به آن لذت بخش و نشاط آور است . به تجربه نیز ثابت شده ، اوقاتی که انسان به تفریح می پردازد ، سبب انبساط خاطر اوست و آمادگی برای سایر فعالیت های زندگی از طریق همین تفریحات به دست می آید .


وی افزود : استان خوزستان  و شهرستان شوش  اولین میزبان در کل کشور جهت برگزاری جشنواره ی رفاهی ، تفریحی ، تفریحی و ورزشی انتخاب شده  ، از این رو با عنایت به استقبال خانواده های کارگری و رضایتمندی آنان از اجرای برنامه ی فوق ما را بر آن داشت تا دستور العمل فنی ـ اجرایی برگزاری جشنواره های رفاهی ، تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگری را به منظور اجرا در شهرستان شوش به عنوان« پایلوت » تنظیم کنیم .

در ادامه مجید دهگان دبیر جشنواره ی رفاهی ، تفریحی و ورزشی  به امکانات ، تأسیسات و تجهیزات مورد نیاز اشاره کرد و خاطر نشان نمود : در مراسم افتتاحیه با توجه به این که 1000  نفر شرکت می کند می بایست علاوه بر تهیه لباس متحدالشکل برای این 1000 نفر ، ناهار و پکیج پذیرایی آنها مهیا شود .


وی افزود : علاوه بر آن چون 400 نفر از کارگردان و مهمانان ویژه همراه با خانواده  از دیگر شهرستان ها حضور خواهند داشت ؛ به همین تعدا ، پکیج پذیرایی ، ناهار و لوح تقدیر ، جایزه و تندیس جشنواره می بایست مد نظر باشد .

دهگان در تکمیل سخنان خود تصریح نمود : در بخش تبلیغات و اطلاع رسانی « به 20 عدد بنر جهت  مشخص شدن ایستگاه های ورزشی ، 10 عدد بنر خیرمقدم ، چهار عدد میز تنیس ، چهار عدد میز فوتبال دستی ، دو مکان زمین مینی فوتبال ، دو مکان زمین گل کوچک ، دو مکان زمین بدمینتون ، وسایل پارک بادی و استخر توپ برای کودکان ، دو عدد سیاه چادر عربی و بختیاری ، وسایل بازی دارت ـ فریزبی  و طناب کشی ، سیستم صوتی ، اجرای موسیقی سنتی ، ، چاپ کارت شناسایی برای عوامل اجرایی ، اجاره اسب و شتر  و.... » مورد نیاز است که  کل این موارد با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان قابل اجرا می باشد .

محید دهگان مدیرعامل باشگاه ورزشی نیشکر هفت تپه و دبیر جشنواره در پایان به ساختار ستاد برگزاری جشنواره اشاره کرد و گفت : رئیس ستاد دکتر غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش ؛ نایب رئیس رقیه محمودی سرپرست اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  و دبیر هم اینجانب می باشم ؛ اما از دکتر غزی انتظار داریم که در اولین فرصت مسئولین کمیته های « مالی و پشتیبانی ـ تیلیغات و حامیان مالی ، انتظامات ـ پذیرش و اسکان ، تشریفات ، روابط عمومی ـ هماهنگی و  اطلاع رسانی » را معرفی نماید .

دکتر عدنان غزی سرپرست فرمانداری شهرستان شوش ، ضمن تسلیت شهادت کارکنان نفت کش ایرانی، برای خانواده ها و بازماندگان آنها ، اظهار داشت : این که فاجعه تاسف‌بار سانچی از ابعاد مختلف حقوق بین الملل قابل بررسی و تامل است و بر اساس کنوانسیون های مصوب سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) این موضوع در قالب کنوانسیون های ایمنی، کنوانسیون های آلودگی، کنوانسیون های مسئولیت و جبران خسارت و نیز کنوانسیون جستجو و نجات دریایی مصوب 1979 که مشتمل بر یک مقدمه و 8 ماده و یک ضمیمه بوده و از سال 1985 لازم الاجرا شده است، قابل تبیین است.


وی در ادامه به هزینه های در نظر گرفته شده برای جشنواره اشاره کرد و گفت : 15 میلیون این مبلغ را به صورت مستقیم اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان  پرداخت کند ؛ هزینه هزار پرس غذا بین شرکت های « نیشکر هفت تپه ، نیشکر میان آب ، صنایع پاک چوب ، کاغذپارس  ، حریر خوزستان و شرکت قند » سرشکن شود و شرکت شیر پاستوریزه ی پگاه خوزستان نیز  پکیج پذیرایی 400 نفر مهمانان را تأمین کند و در کنار این جشنواره ، غرفه ای برای معرفی فرآورده های خود تدارک ببیند ، اداره ی ورزش و جوانان هم علاوه بر در اختیار گذاشتن تأسیسات ورزشگاه جهان پهلوان تختی ، وسایل مورد نیاز ایستگاه های ورزشی را در اخیار دست اندرکاران جشنواره قرار دهد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست