04292024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۱۱۲۵3068

پرسپولیس شوش در هفته ی بیست و پنجم با دو گل سد استقلال حمیدیه گذشت

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز چهارشنبه  25 بهمن ماه 1396 ساعت 14:30  در آفتابی ،  تیم پرسپولیس شوش از سری مسابقات لیگ برتر  باشگاه های خوزستان در چمن شماره ی یک ورزشگاه جهان پهلوان تختی شوش رو در روی استقلال حمیدیه صف آرایی کرد و با نتیجه ی 2 بر صفر به پیروزی رسید .

به گزارش شوش نیوز ؛ این بازی به داوری علی عبدالهی و کمک های صباح کیان فر ،  طارق عساکره و فاضل حمودیان به عنوان داور چهارم ؛ منوچهر حیاتی به عنوان نماینده ی هیئت فوتبال استان خوزستان ((  هر پنج نفر از شهرستان ماهشهر))  و جلیل خرم آبادی به عنوان ناظر داوران  از شهرستان دزفول با حضور کمتر از 100 تماشاگر برگزار شد .

پرسپولیس شهرستان شوش در نیمه ی اول با توجه به شناخت بر استقلال حمیدیه در بازی مرحله رفت ، با برنامه بازی خود را شروع کرد و در دقایق « 20 ، 24 ، 25 ، 29 و 31 »پنج با از جناحین و عمق توسط « جلال احمدی صدر ، علی آل کثیر و علی منصوری » دروازه تیم حریف را تهدید نمود در حالی که استقلال حمیدیه صحاب دو ضربه ی ایستگاهی شد ، اما این نیمه با گل  علی منصوری بازیکن شماره 18 در دقیقه ی 40 خاتمه یافت .

نیمه دوم هر دو تیم با همان ترکیب نیمه اول بازی خود را آغاز نمودند ولی پرسپولیس نسبت به نیمه ی اول کم فروغ تر ظاهر شد هر چند توپ و میدان را در اختیار داشت ، اما از دقیقه ی 65 به بعد پرسپولیس به خود آمد و همانند نیمه ی اول صحب چند موقعیت توسط علی منصوری شد ولی تمام فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست داد .

در نیمه دوم که به نیمه ی مربیان معروف است عبدالله جوکار مربی جوان تیم پرسپولیس در دقیقه ی 68 سومین تعویض خود را انجام داد و با فرستادن خلیل دیلمی بازیکن شماره 17  موفق شد در دقیقه ی 79 توسط همین تعویض طلایی به دومین خود خود برسد و در نهایت با همین نتیجه در هفته ی بیست و پنجم از سد استقلال حمیدیه عبور کرد .

 

پرسپولیس شوش  با این برد  با کسب 46 امتیاز بعد از تیم های « پرسپولیس نوین دزفول ، جنوب سوسنگرد و استقلال نوین ماهشهر »در رده ی چهارم جدول قرار دارد و و با تیم همنام خود که در صدر جدول قرار دارد 8 امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که پنج هفته ی دیگر این مسابقات خاتمه می یابد و به صورت خوش بینانه اگر هر پنج دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و سه تیم صدر جدول متوقف شده یا نتایج را واگذار کنند می توانند به صعود به صدر جدول امیدوار باشد .

اما پرسپولیس نوین شهرستان دزفول عزم خود را جزم نموده که  با کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات خود را در مسابقات لیگ دسته سوم کشور محک بزند .

بازیکنان پرسپولیس شوش :

میلاد شاه آبادی ـ احمد نیسی ـ  علی آل کثیر ( از دقیقه ی 59 رسول کثیر )  ـ ابراهیم نیسی ـ علی چنانی ـ جلال احمدی صدر ـ احمد صگوری ( از دقیقه ی 65 ( حسین چشم اف ) ـ علی منصوری ـ امین سواری (از دقیقه ی 68 خلیل دیلمی ) ـ مرتضی علیدوستی و مهدی گلچین


کادر فنی :

سرپرست : (سعید زبیدی) ـ سرمربی : ( عبدالله جوکار )

گل ها :

علی منصوری (دقیقه ی 40 ) و خلیل دیلمی ( دقیقه ی 79 )


اخطار :

مرتضی علیدوستی(دقیقه ی 22 )

بازیکنان تیم استقلال حمیدیه :

یاسر حلمی ـ محمد فریساد ـ محمد فریسات ـ حمزه سگور ـ علی بیت سیاح ( از دقیقه ی63 بشیر عبداوی ) ـ حسین مگطاعی زاده ( از دقیقه ی 63 حسین منصوری ) ـ علی سعیدی ـ ایوب حلفی ـ فلاح طرفی ـ صادق ساعدی ( از دقیقه ی 82 توفیق عبیداوی )  و قاسم عبادی


کادر فنی :

سرپرست ( ابراهیم ساعدی ) ـ سرمربی ( راهی منابی )

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال خوزستان بدین ترتیب است:

پرسپولیس نوین دزفول 2 – استقلال ویس 0

جنوب سوسنگرد 4 – بهمئی رامهرمز 4

استقلال مسجدسلیمان 1 – استقلال نوین ماهشهر 1

پرسپولیس شوش 2آبی‌پوشان حمیدیه 0

شهباز شادگان 1 – امید اندیشه شوشتر 2

شهرداری بندرامام 4 – رخش اروند آبادان 2

آنزان نوین ایذه 1 – پرسپولیس ویس 4

شاهین شهرامام 2 – ایرانمهر خرمشهر 1

شایان ذکر از نیروی انتظامی شهرستان شوش  با حضور سرگرد عسکری جانشین فرماندهی ؛ 4 درجه دار و دو سرباز برای برقراری نظم سنگ تمام گذاشت .

حضور علیمحمد خردمند ؛ رئیس و عبدالحسن احمدی فرد دبیر هیئت فوتبال حسن دیگر این بازی بود که منوچهر حیاتی نماینده ی هیئت فوتبال و فرماندار سابق شهرستان ماهشهر را بدرقه نمایند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست