04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۷۰۳۲۵3232

پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در سینما فرهنگ شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

پس از اعلام رسمی معاونت هنری و سینمایی اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان مبنی بر پخش مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 روسیه در سینماهای استان خوزستان ، برآن شدیم تا با این شخصیت نام آشنا گفت و گویی داشته باشیم .

وی در این خصوص به شوش نیوز گفت : در جهت حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان و ایجاد فضایی سالم و بانشاط در جامعه، سینماهای استان خوزستان می‌توانند نسبت به اکران مسابقات فوتبال در سینماهای این شهرستان اقدام کنند.

وی در ادامه  بهای بلیط را در مرکز استان تا سقف ١٠٠ هزار ریال اعلام کرد و افزود: بها ی بلیط برای تماشای بازی‌های ایران در جام جهانی در شهرستان‌ها نیز تا سقف ٧٠ هزار ریال در نظر گرفته شده است .

ناصر چنانی به دلیل دریافت بهای بلیط اشاره کرد و اظهار داشت : معمولا همانند فیلمی که بر پرده ی سینما اکران می شود و هزینه هایی نظیر مصرف برق را به دنیا خود دارد  پخش مسابقات جام جهانی هم از این قائده به دور نیست و از طرفی با توجه به هیجاناتی که این مسابقات در بردارد ؛ مدیریت سینماها با همکاری نیروی انتظامی می بایست ضمن ادای احترام به علاقه مندان به فوتبال  باید مواظب باشند که به تجهیزات درون سینما از جمله صندلی ها آسیبی وارد نشود و در صورتی هم که زیانی وارد گردد از طریق همین بلیط فروشی هزینه ی آن تأمین شود .

قابل توجه علاقه مندان به فوتبال ، ساعت 19:30 « امروز» جمعه 25 خرداد 1397 اولین دیدار تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در مقابل تیم مراکش به صورت زنده و مستقیم از سینما فرهنگ شوش واقع در تالار نیایش پخش می شود .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست