04262024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۴۰۳3903

سرپرست اداره ی ورزش و جوانان شهرستان شوش از پهلوانان زورخانه ای تجلیل نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 22 دوشنبه 3 تیرماه 1398 به مناسبت هفته « ورزش پهلوانی و زورخانه ای» روح اله سلیمانی مقدم با حضور در زورخانه ی شوش از پهلوانان این رشته ی ورزشی تجلیل نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ رحمن بیات که هم از کشتی گیران بوده و علاوه بر آن یکی از مداحان اهل بیت(ع) می باشد و در کنار آن در گود زورخانه ی شهرستان شوش سال هاست که میل و کباده می زند به نمایندگی از طرف هیئت ، مرشدها و پهلوانان به نیازمندی های زورخانه اشاره کرد و گفت : سال ها ما از نداشتن زورخانه رنج می بردیم بارها از شهرداری به شورا و از شورا به فرمانداری رفتیم ، اما این مشکل به همت اداره ی ورزش و جوانان حل شد اما الان به حمایت های اداره برای زیبا سازی فضا ؛ تاتامی برای کف زورخانه و سیستم خنک کننده داریم ، یک سری مشکلات هم هست که در جلسه ای که  با شما داریم مطرح خواهند شد .


روح اله سلیمانی مقدم سرپرست اداره ی ورزش و جوانان ضمن عرض خسته نباشید و عرض تبریک به مناسبت هفته ی ورزش پهلوانی و زورخانه ای یادآور شد : مشکلاتی که مطرح شد کاملا به جاست اما یک دستگاه کولر به مسئول کمیته ی برنامه ریزی هیئت تحویل داده ام و همین کولرها موجود هم تا یکی دو جلسه ی آینده تعمیر خواهند شد .


وی افزود برای زیبا سازی سکوی مرشد یا آن را با بنر منقوش به تصاویر زورخانه ای تزئین کنید و یا با استفاده از سیمان سفید از این وضعیت فعلی  خود را دور نمایید و من هزینه ی آن را پرداخت خواهم نمود . و برای بقیه ی نیازمندی ها در حد توان دریغ نخواهیم کرد .


در پایان ضمن قرائت دعای فجر ، سرپرست اداره ی ورزش و جوانان از پهلوانان و مرشدها با اهدا لوح تقدیر تجلیل نمود .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست