09292024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۷۰۷5254

بنیامین نتانیاهو خون آشام ترین نخست وزیر تاریخ

به قلم ـ عباس کرم الهی

تایخ را که ورق بزنی « سفاکاترین ـ ظالم ترین و خون آشام ترین » ظالم تاریخ را به چشم مطالعه می کنی که از «کودک کشی ـ زن کشی و کهن سال کشی » کسی که روی همه را سفید کرده است «بنیامین نتانیاهو » بتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است . بنیامین نتانیاهو دقیقا « شمر بن ذی الجوشن، فرزند شُرَحبیل بن اَعْوَر بن عمرو » زمان است .

شمر با خنجر سر امام حسین(ع) و افراد بنی هاشم را از تن جدا می کرد و بر نیزه می نمود ؛ البته برخی از سرها را شمر از تن جدا نکرده  . به نقل سید بن طاووس، به دستور عمر بن سعد روز عاشورا سرهای شهدا بریده و به دست شمر و قیس بن اشعث و عمرو بن حجاج به کوفه فرستاده شد« ثُمَّ اِنَّ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ بَعَثَ بِرَاْسِ الْحُسَیْنِ (علیه‌السّلام) فِی ذَلِکَ الْیَوْمِ وَ هُوَ یَوْمُ عَاشُورَاءَ مَعَ خَوَلِیِّ بْنِ یَزِیدَ الْاَصْبَحِیِّ وَ حُمَیْدِ بْنِ مُسْلِمٍ الْاَزْدِیِّ اِلَی عُبَیْدِ اللَّهِ بْنِ زِیَادٍ وَ اَمَرَ بِرُءُوسِ الْبَاقِینَ مِنْ اَصْحَابِهِ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ فَنُظِّفَتْ وَ سُرِّحَ بِهَا مَعَ شِمْرِ بْنِ ذِی الْجَوْشَنِ لَعَنَهُ اللَّهُ وَ قَیْسِ بْنِ الْاَشْعَثِ وَ عَمْرِو بْنِ الْحَجَّاجِ فَاَقْبَلُوا حَتَّی قَدِمُوا بِهَا اِلَی الْکُوفَةِ وَ اَقَامَ بَقِیَّةَ یَوْمِهِ وَ الْیَوْمَ الثَّانِیَ اِلَی زَوَالِ الشَّمْس. ///عمر سعد در روز عاشورا سر بریده امام حسین (علیه‌السّلام) را به خولی بن یزید اصبحی و حمید بن مسلم ازدی داد تا آنها آن را نزد ابن‌زیاد ببرند، سپس دستور داد سر از بدن سایر شهیدان جدا نمودند و آن سرها را به همراه شمر بن ذی الجوشن، و قیس بن اشعث، و عمرو بن حجّاج به سوی ابن‌زیاد فرستاد، آنها سرها را به کوفه آوردند. عمر سعد در روز عاشورا و روز بعد تا ظهر، در کربلا ماند.»


اما در « فلسطین ـ نوار غزه ـ سوریه و لبنان » به دستور مستقیم بنیامین نتانیاهو و با پشتیبانی استکبار جهانی حمام خون به راه می افتد ـ کودک و زن و کهن سالان لت و پار می شوند  که در همین اسرائیل نخست وزیرانی بودند مانند « مناخم بگین ـ اسحاق رابین ـ شیمون پرز ـ  ایهود باراک ـ  آریل شارون ـ ایهود اولمرت و نفتالی بنت یائیر لاپید» بودند اما به اندازه این یک سال بنیامین نتانیاهو کشت و کشتار نداشتند  ؛ حتی « آدولف هیتلِر یا شجاع‌الدین تیمور، مشهور به تیموز لنگ یا اسکندر مقدونی » به این نحوه و به این شکل قتل و عام نکردند ؛ اما حالا کجایند ؟ زیر خاک که حتی اسکلت ها هم پوسیده شده و به جز بدنامی چیزی برایشان نمی ماند .

بنیامین نتانیاهو تا کی می خواهند ظلم و ستم کند و یا حمام خون به راه بیندازد؟ دیری نخواهد شد یا به دستور نایب امام زمان حضرت آیت الله العظمی اما خامنه ای «مدظله العالی » و یا با ظهور امام زمان (عج) سرنگون خواهد شد و دیگر ظلم و ستمی روی زمین باقی نخواهد ماند و بنیامین نتانیاهو هم به زباله دان تاریخ انداخته خواهد شد ان شاءالله .

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست