05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۵۲۵1117

بازدید میدانی شهردار شوش از پارک ارمغان مالیات شوش

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 9 صبح همزمان با اول ذیقعده و ولادت حضرت فاطمه ی معصومه(س) و روز دختر ، مهندس زمانی به اتفاق اعضای کمیسیون امور بانوان فرمانداری از پارک ارمغان مالیات شوش بازدید نمودند .

 

 

 

 

مهندس زمانی  در این بازدید گزارشی از نحوه ی ساخت و معرفی بخش های مختلفی که در نظر گرفته شده گفت : با توجه به نیاز مبرم بانوان به یک پارک اختصاصی  ، این مکان را که قبلاً  متعلق به فضای سبز شهرداری بود را برای رفع این نیازمندی در نظر گرفتم و همانگونه که مشاهده می کنید 90 درصد کار به روز شده و 10 درصد باقیمانده تا هفته ی دولت جهت افتتاح تکمیل میشود .

 

وی افزود : ایجاد بازارچه خود اشتغالی با نصب کانکس های فایبر گلاس ـ نصب وسایل بازی برای کودکان ـ ایجاد پیست پیاده روی ـ ایجاد زمین چمن برای مسابقات مینی فوتبالـ بدمینتون و والیبال ویژه ی بانوان ـ روشنایی ـ نصب نیمکت برای استراحت ـ ایجاد دو حوزه با فواره های دیجیتال و ... از عمده بخش هایی است که برای این پارک در نظر گرفته شده است .

 

شهردار شوش در انتها عنوان نمود : پس از افتتاح در نظر داریم که صبح ها پارک در اختیار بانوان باشد و بعدازظهر ها مورد استفاده ی خانواده ها  قرار می گیرد .


 

در ادامه فروغ پور احمدی مشاور فرماندار درامور بانوان و خانواده  ـ شمسی صیدالی نماینده ی اداره ی ورزش و جوانان ـ شهناز محمد نماینده ی اداره ی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ـ فائقه شیرک نماینده ی انجمن روزنامه نگاران و خدیجه طالبی نماینده اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرات ـ انتقادات و پیشنهادات خود را به شهردار اعلام نمودند .

 

پس از این بازدید شهردار و اعضای کمیسیون امور بانوان فرمانداری از نمایشگاه نقاشی کودکان پیش دبستان یاس نبوی بازدید نمودند .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست