05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۶۱۶1162

در آستانه بازگشایی مدارس آژانس های حمل‌ونقل دانش آموزان ، پوشاک و البسه و کیف و کفش برای سال جاری ساماندهی می‌شوند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13 به مدیریت محمد میاحی رئیس اتاق اصناف شوش  ، جلسه ای با محوریت ساماندهی آژانس های حمل و نقل دانش آموزان ـ پوشاک و البسه و کیف و کف در آستانه ی بازگشایی مدارس در دفتر اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد .

 

 

 

 

میاحی رئیس اتاق اصناف شهرستان شوش  ضمن تبریک هفته ی تعاون و  تبریک  فرا رسیدن  ماه مهر گفت : ماه مهر همیشه با خود مهرورزی و محبت را به دنبال داشته و به همین خاطر است که دانش آموزان در این ما نیرو و نشاط و لبخندی برلبان به مدارس می روند .

 

وی محوریت و هدف از برگزاری این جلسه را سه موضوع دانست و تصریح نمود : اتحادیه های کیف و کفش ـ نوشت افزار ـ پوشاک و البسه و آژانس های ویژه ی حمل و نقل دانش آموزان  می بایست از هم اکنون  زیر مجموعه ی خود را ساماندهی کنند که با قیمت بالا  مشکلاتی را برای شهروندان به وجود نیاورند .

 

رئیس اتاق اصناق شهرستان شوش افزود : بی شک در هر خانه ای حداقل دو دانش آموز وجود دارد و برای تهیه وسایل مورد نیاز در آستانه ی بازگشایی مدارس می بایست هزینه هایی را متحمل شود  و چون اکثر مردم کم درآمد هستند ـ انتظار دارم  وجدان مدنظر باشد و قیمت های نوشت افزار  ـ کیف و کفش و پوشاک و البسه  حداقل به اندازه ی نرخنانه ی سایر شهرستان ها در نظر گرفته شود تا فشاری به مردم وارد نشده و از طرفی بازایان سایر شهرستانها به پایین بودن یا بالاتر  نرخ گذاری ما انتقاد و یا اعتراضی نکنند .


 

محمد میاحی در خصوص نزخ آژانس های ویژه ی حمل و نقل دانش آموزان اظهار داشت : با توجه به این که نزخ بنزین گران شده و از 700 به 1000 تومان افزایش یافته ، قرار است کمیسیون  تشکیل جلسه دهد و مبلغ فعلی از 20 تا 30 درصد افزایش یابد و اگر در کمیسیون اکثریت مخالف افزایش قیمت بودند قطعاً مبلغ فعلی لحاظ می شود اما اگر افزایش یابد این مبلغ فقط مربوط به آژانس های ویژه ی حمل و نقل دانش آموزان است و چنانچه مشاهده شود غیر از این آژانس ها سایر خودروها به صورت خودجوش نزخ ها را بالا ببرند ، آنها به صورت متخلف به اداره ی تعزیرات حکومتی جهت هرگونه تصمیم گیری معرفی می شوند . البته باید افزود که هرآژانس می بایست دارای راننده ی ثابت باشد و انواع بیمه نظیر  بیمه ی سرنشین ـ بدنه و ... داشته باشد .

 

رئیس اتاق اصناف در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رئیس اتحادیه ی آرایشگران و خیاطان گفت : با توجه به کمی وقت می بایست با آموزش و پرورش در خصوص تأمین لباس فرم دخترانه و پسرانه ی دانش آموزان تشکیل جلسه شود تا  تمام پارچه و لباس مورد نیاز خود را از طریق اتحادیه ی تحت پوشش شماتهیه نمایند و البته در آن جلسه  اتاق اصناف ـ اداره ی صنعت ، معدن و تجارت ـ اداره ی تعزیرات حکومتی نیز می بایست در این جلسه حضور داشته باشند .

 

فرامرز بهرامی نسب رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شوش از فعال کردن طرح نظارتی در روزهای آینده خبر داد و خاطر نشان نمود : در سطح شهر ، سرکشی به واحدهای صنعتی از جمله مواردی است که به صورت جدی خواهیم داشت و قطعاً با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد و البته می بایست تعامل و هماهنگی های لازم همانند این جلسه بین اداره ی تعزیرات حکومتی ـ اتاق اصناف ـ اداره ی صنعت، معدن و تجارت و بازرسان و ناظرین  و بالاخره روسای اتحادیه های به وجود آید .

 

وی در خصوص سرویس های اختصاصی حمل و نقل دانش آموزان گفت : هر آژانسی می بایست در اتحادیه  دارای پروانه باشد و برای اخذ پروانه هم یک شرایطی لحاظ شود که هر کسی به این راحتی نتواند پروانه بگیرد .


 

رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شوش در پایان اظهار داشت : انتظار دارم  اتداره ی آموزش و پرورش در این راستا با ما همکاری های لازم را داشته باشد و در جلسات بعدی خروجی مفیدتری داشته باشیم .

 

حسن پور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان شوش  به مصوبه ی کمیسیون تعزیرات حکومتی 9 شهریور 1394 که ریاست آن به عهده ی فرماندار شهرستان شوش است اشاره کرد و گفت : از بهمن 1393 که به عنوان رئیس تعزیرات حکومتی منصوب شدم  هدفم این بوده که  برخورد پلیسی را به مرور زمان حذف گردد و خوشبختانه در آن جلسه این موضوع مصوب شد  و در اینجا اصناف پر رنگ تر می شوند و از این به بعد در صورت بروز هرگونه تخلف توسط بازاریان و فروشندگان اجناس  مستقیم برخورد پلیسی و یا جرایم را در نظر نمی گیریم بلکه  رئیس هر اتحادیه را خواهیم خواست و شرح ماوقع را با وی درمیان می گذاریم تا به نزد فرد متخلف برود و و بر اساس ضعف یا شدت تخلف تذکر شفاهی یا کتبی را ابلاغ نماید و که با این روش کمتر پرونده ای به تعزیزات حکومتی می آید ، اما اگر فرد متخلف باز به جرم خود ادامه داد ، در اینصورت طبق قانون با وی برخورد خواهد شد .

 

حسن پور  از اعمال دقیق نظارت بر نوشت افزار به صورت مستمر خبر داد اما در مورد کیف و کفش و البسه و پوشاک خطاب به روسای اتحادیه ها  خاطر نشان نمود : از فرشندگان و بازاریان بخواهید به هنگام سرکشی بازرسان و ناظرین علاوه بر ارائه ی فاکتور خرید ، اقدام به نصب اتیکت بر روی کلیه اجناس بنمایند و توصیه می کنم وقتی که بازرسی به سرکشی می رود حتما رئیس اتحادیه هم وی را همراهی کند چون ممکن است در غیاب رئیس اتحادیه فردمتخلف به بازرس بگوید رئیس اتحادیه تا کنون تذکری به ما نداده و تخلفات همچنان ادامه داشته باشد .


 

محمد میاحی رئیس اتاق اصناف شوش در پایان این جلسه  ضمن تشکر از حسن زاده رئیس اداره ی تعزیرات حکومتی ـ بهرامی نسب رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت ـ کرم الهی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ، کروی مسئول بازرسی اداره ی صنعت ، معدن و تجارت ـ هیئت مدیره ی اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی به خاطر حضور در جلسه ، قول مساعدی به مردم شهرستان شوش داد و بیان نمود : واحد نظارت به همراه واحد بازرسی اداره ی صنعت ، معدن و تجارت  روزانه سرکشی های لازم  را به عمل خواهند آورد و متخلفین را به اداره ی تعزیرات حکومتی معرفی می کنیم  تا مردم بدانند که طبق قانون با متخلفین بر اساس نوع تخلفشان برخورد خواهد شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست