05182024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۷۱۱1239

بازدید سرزده ی فرماندار شوش از دستگاه های دولتی به مرور انجام می شود

به بهانه عید غدیر خم و آغاز ولایت حضرت امام علی(ع) و ایجاد عدالت محوری ، قانون مداری و جلوگیری از هرگونه تبعیض و حق کشی مظلومان ، فرماندار شوش بازدیدهای سرزده ی خود از دستگاه های دولتی را آغاز می کند .

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در جریان بازدید سرزده از تعدادی از ادارات شهرستان شوش اظهار کرد: هدف از بازدیدها و سرکشی‌های سرزده ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی دولت به مردم در جای‌جای شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور است.

 

وی گفت: مردم صرف نظر از اینکه در کجای این شهرستان زندگی می‌کنند باید از بهترین خدمات دولت برخوردار باشند و ما موظف هستیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

 

"نجاتی" مسئولان را به تکریم مراجعان، نظم و انضباط اداری و وجدان کاری توصیه کرد و اظهار کرد: اکنون که فرصت خدمت صادقانه به خلق خدا برای شما فراهم‌شده است شما نیز باید با استعانت از درگاه الهی فرصت را غنیمت شمرده و در راستای خدمت به آحاد مختلف مردم که همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، گام بردارید.


 

فرماندار شهرستان شوش از مدیران و کارکنان ادارات خواست تا نهایت سعی و تلاش خود را در راستای پاسخگویی مناسب به مردم و ارباب‌رجوع به کار گیرند و در گره‌گشایی از مسائل و مشکلات مردم این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

وی در جریان این بازدید ضمن دیدار با کارکنان ادارات از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخگویی مسئولین به مردم پرداختند.

 

"نجاتی" در پایان متذکر شد: در راستای بهبود خدمات به مردم عزیز و به‌منظور عملیاتی کردن تکریم حقوق ارباب‌رجوع این بازدیدها به‌صورت مستمر انجام خواهد شد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست