05142024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۶۲۱1841

جلسه ی شورای ترافیک شهرستان شوش با محوریت بازگشایی مدارس برگزار شد.

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز یک شنبه 21 شهریور 1395 ساعت 10:30 صبح جلسه ی شورای ترافیک شهرستان شوش با محوریت بازگشایی مدارس به مدیریت مهندس نجاتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ فرماندار شهرستان شوش ضمن یاد وگرامی داشت سالروز شهدای منا عنوان نمود : فاجعه منا در ۲ مهر ۱۳۹۴ برابر با ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی و ۱۰ ذیحجه ۱۴۳۶ قمری همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات رخ داد و به علت  ازدحام حجاج بیش از ۲٬۲۳۶  کشته شدند که در این میان تعداد جانباختگان ایرانی در این حادثه ۴۶۴ نفر اعلام شده و تمامی مفقودان حادثه تا تاریخ ۱۶ دی ۱۳۹۴ شناسایی شدنه و ۴۲ قربانی دیگر در قبورالشهدای مکه دفن شده‌اند.

وی افزود : وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده های شهدای منا می فرماید « شجره خبیثه ملعونه آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد » می بایست تمام مسلمین کشورهای اسلامی و عربی به فرموده ی رهبر خویش دست در دست هم بگذارند و این آل سعود را سرجایش بنشانند و اداره ی حرمین شریفین را به دست مسلمین بسپارد .


فرماندار شهرستان شوش در مورد بازگشایی مدارس گفت : در آستانه بازگشایی مدارس انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مرتبط با همکاری لازم در این زمینه فرصتی فراهم سازند تا دانش‌آموزان و والدین با آرامش کامل، سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

وی بر اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش بار ترافیکی مناطق پرتردد شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس تأکید کرد.

مهندس رضا نجاتی  بر لزوم فرهنگ‌سازی ترافیک و قوانین رانندگی تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های فرهنگی اقدامات خود را افزایش دهند تا فرهنگ ترافیک و رانندگی نهادینه شود.

در این جلسه مقرر شد کلاس‌های آموزشی راهنمایی و رانندگی با همکاری آموزش‌وپرورش و راهنمایی رانندگی در مدارس شهرستان شوش برگزار شود.


فرماندار شهرستان شوش همچنین بر ساماندهی سرویس های مدارس، رنگ میزی و خط کشی خیابان ها و معابر ، تعویض چراغ های راهنمایی و رانندگی  و ساماندهی خودروهای دست فروش در سطح شهر تأکید نمود .

نجاتی در پایان خطاب به رئیس اداره ی راه و شهرسازی خاطر نشان نمود : انتظار می رود پروژه ی گاردریل و روشنایی جاده ی شوش دزفول و همچنین نصب برج نوری  نبش پل حمید آباد تا قبل از دهه ی مبارک فجر آماده ی بهره برداری شود .


سرهنگ سیدگودرز نوربخش رئیس پلیس راه اندیمشک ـ خرم آباد احداث پلیس راه شوش  ـ اهواز را امری ضروری دانست و در این خصوص اظهار داشت : با توجه به این که احداث  پلیس راه شوش ـ اهواز در سه راهی هفت تپه از مصوبات جلسات قبل است انتظار دارم که در پیگیری این پروژه جدیت بیشتری به کار گرفته شود .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست