05152024چهارشنب
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۰۰۲2058

شهروندان شوشی به خاطر مشکل مخابراتی از دیدن برنامه های سیمای خوزستان محروم شده اند

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

حدود 10/ده روز است که مردم شوش از دیدن برنامه های سیمای مرکز خوزستان محروم شده اند و در آخرین پیگیری ها گفته شده است که به علت مشکلی مخابراتی در یکی از دکل های گیرنده ، این مشکل به وجود آمده است .

 

دیروز طی تماس تلفنی که با علی روسی گزارشگر سیمای خوزستان در شهرستان شوش داشتیم این خبر را تأیید نمود وبه خاطر این که از پوشش خبری گزارش های خود بی خبر است کلافه شده بود .

در جلسه ی برنامه ریزی حماسه ی 9 دی این موضوع را بامهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش با ارسال یک یادداشت در میان گذاشتم و امروز که 24 ساعت از آن می گذرد هنوز مشکل به قوت خود باقیست .

برخی مدعی بودند که برنامه های سیمای مرکز خوزستان را می توان از طریق دستگاه دیجیتال مشاهده نمود ، اما دیشب که از دیجیتال استفاده کردم متأسفانه نتوانستم این شبکه را مشاهده کنم . حتی این شبکه از طریق شبکه های ماهواره ای هم دریافت نمی شود .

عده ای هم بر این عقیده هستند که 16 شبکه ی استانی از جمله استان خوزستان و استان لرستان به فرمت HD ارتقاء یابند و چند روزی می بایست صبوری کردتا با کیفیت بالاتری  این شبکه هارا دریافت نمود اما وقتی که متوجه شدیم مشکل از دکل گیرنده است ، از مسئولین دست اندرکار انتظار داریم مردم کم توقع و قانع شهرستان شوش را بیش از این از دیدن سیمای مرکز خوزستان محروم نکنند .

 

از اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان شوش انتظار می رود که  اتحاد را هم چون گذشته داشته باشند و به مسائلی که مربوط به کل شهرستان شوش است توجه بیشتری داشته و این گزارش را پوشش دهند .

از دیدن  پخش زنده ی نوزدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استان‌ي صدا و سيما محروم شدیم حداقل از  اخبار و رویدادهای استان و شهرستان شوش شوشی ها را بیش از این محروم نکنید و اگر دکل مشکل دارد آن را برطرف کنید .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست