05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۰۴2596

رئیس اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش برای مساعدت به مؤسسه مهروزان اعلام آمادگی نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10:30 صبح روز شنبه 4 شهریور 1396 ؛ مدیرعامل و جمعی از اعضای هیئت مدیره ی مؤسسه ی مردمی حمایت از بیماران سرطانی مهرورزان با رئیس اداره ی آموزش و پرورش به منظور برقراری تعامل و همکاری دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ در این دیدار ابتدا مهدی اسلامی پناه مدیر عامل جدید مؤسسه به معرفی دستگاه مردمی تحت پوشش خود اشاره کرد و گفت : در سال ۸۹ و در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه خدمت رسانی به مردم و در قالب کمک به نیازمندان حوزه بهداشت و درمان ، این مؤسسه توسط چند تن ازخیرین شوش به فرمانداری درخواست داده شد و پس از موافقت شورای نظارت فرمانداری و هم چنین طی کردن تمام مراحل قانونی نهایتا در سال ۹1 کار خود را به صورت رسمی و با دریافت شماره ثبت ۸۳ آغاز نمود و طی این فاصله زمانی بین ۸۹ تا ۹1 اعضای هیئت مؤسس ، حسب وظیفه ی انسانی و بشر دوستانه ی خود ، با شناسایی چند تن از عزیزان بی بضاعت مبتلا به سرطان آنها را مساعدت نموده اند تا همه ی مراحل درمانی بدون هیچ وقفه ای ادامه پیدا کنند .

وی افزود : بحمدالله و با دعای خیر آقا امام زمان ارواحنا له الفــدا و همچنین همکاری مردم شریف ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ی این خطه موسسه ی مهرورزان شوش گام های کوچک اما بسیار مهم را برداشت و به جرات میتوان گفت قسمتی از بار و مراجعات به دستگاه های اجرایی را کاهش داده و این وظیفه مهم فقط با مساعدت و همکاری مردم محقق شد .تلاش و همت هیات مدیره این مؤسسه ابتدا تکریم و جلب رضایت مراجعین بوده و هست و باید گفت که تکریم و حفظ شان و منــزلت عزیزان سرطانی جــزء خطوط قرمز این مؤسسه می باشد .


اسلامی پناه در ادامه گفت : ما هفته ای دوبار  از بیماران سرکشی  می کنیم  و با توجه به این که اداره ی آموزش و پرورش همیشه با ما تعامل داشته  لذا  با تعامل شما  و حس خیرخواهانه ای که دارید انتظار داریم این راه ادامه داشته باشد .

مدیرعامل مؤسسه ی مهرورزان در پایان به راه ها و روشن های جمع آوری اعتبار برای رفع مشکلات افراد تحت پوشش اشاره کرد و تصریح نمود : مبالغی که خیرین می دهند ؛ فطریه هایی که در روز عید سعید فطر جمع آوری می گردد ، مبالغی که از فیش حقوقی فرهنگیان کسر می شود و بالاخره پول هایی که از طرف دانش آموزان جمع آوری می شود و چون در آستانه ی فرا رسیدن بازگشایی مدارس هستیم آنتظار همکاری از شما را داریم .

رئیس اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش ضمن عرض خیر مقدم به مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره ی مؤسسه ی مهرورزان به افزایش  سرطان در استان خوزستان اشاره کرد و خاطر نشان نمود : سرطان در استان خوزستان متأسفانه رو به رشد است و من تأکید  دارم  کارگاه های آموزشی به شکل کاربری را با استفاده از پزشکان مجرب در نظر داشته باشید  تا  این کارگاه ها را ابتدا در آموزشگاه های متوسطه ی دخترانه که در واقع مادران آینده هستند و پس از آن برای دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی دایر کنیم و اگر خروجی خوبی داشتیم این کارگاه ها را برای دانش آموزان مقطع ابتدایی نیز اجرا و هر ساله به صورت مدون روی آن کار می کنیم .

وی افزود : اما در مورد مساعدت و حمایت  از این مؤسسه  دریغ نخواهیم کرد و در جلسات آموزش و پرورش با فرهنگیان  یک مبلغ خواهم بود و از طریق صندوق معلم هر چه داریم بین پرسنل و دانش آموزان مبتلا به بیماری توذیع می کنیم و مبلغ اضافی آن را به مؤسسه خواهیم داد .


وی در ادامه به نشست های فرهنگی و مذهبی دانش آموزی اشاره کرد و گفت : اگر مطمئن باشم که از پزشکان حاذق برای آموزش پیشگیری از مبتلا شدن به سرطان استفاده می شود  در کنار نشست های فرهنگی و مذعهبی ؛ نشست های پزشکی را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد .

خنیفر در ادامه یک پیشنهاد را مطرح کرد و اظهار داشت : پیشنهاد من این است که در مکان هایی که  زکات جمع آوری می شود نیز مصلای نماز جمعه و جهاد سازندگی نمایشگاه های کوچکی دایر نمایید  و بی شک در نظر گرفتن چنین نمایشگاه هایی در جذب کمک های مردمی تأثیر مثبت  دارد .


شایان ذکر است چنین نشست در دفتر رئیس اداره ی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شوش برگزار شد و اسلامی پناه رئیس اداره رایزنی با اتاق اصناف در بخش بازاریان ، شهرک صنعتی در بخش تجارت و بازرگانی و کارخانجات در بخش صنعت را برای جذب  مساعدت های مالی را توصیه نمود  .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست