05052024یکشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۹۰۹۱۹4075

دیدار هیئت مدیره بانوان خیرین مشکاد از دفتر انجمن توانجویان جسمی و حرکتی امید شهرستان شوش به مناسبت هفته جهانی معلولین

فائقه شیرک ـ خبرنگار شوش نیوز

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 10صبح روز سه شنبه هفدهم آذرماه به مناسبت هفته جهانی معلولین  ، مشاور فرماندار در اموربانوان ، فریده نور علی زاده مسئول و مدیر کانون بانوان خیرین مشکاد شیرک از اعضای هیئت مدیره ی بانوان خیرین مشکاد با رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شهرستان شوش  دیدار و گفتگو کردند.

حمید منصوری مدیر عامل انجمن توانجویان  ضمن خیر مقدم به   بخشی از فعالیت های انجمن اشاره کرد و گفت :دغدغه اصلی توانجویان ما مکان مناسب برای درامدزایی و فعالیت  بچه های ماست و چندین بار  به صورت مکتوب و هم حضوری با خیرین و مسئولین  رایزنی کردیم ولی تا این ساعت قدمی برداشته نشده است  دفتر انجمن ما خودتان شاهد هستید که چقدر کوچک وبدون امکانات مثل اب و گاز هستیم توانجوی ما ابتسام قاسمی که زحمت دفتر به عهده ایشان است سرمای اطاق  برای جسم فیزیکی ایشان مضر است  را تحمل میکند سقف اطاق هفته گذشته بخاطر باران شدید و جمع شدن ابراه پشت بام  ریزش کرد و منو دکتر کریمی ساعت 2 بامداد زیر بارش و باران با بیل ابراه سقف را باز و تمیز کردیم  و فردای آن روز سقف اطاق با دست خودمون  با گچ لکه گیری و سفید کردم.


مدیرعامل انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شوش در ادامه درد دل هایش یادآور شد : هدف گله نیست ولی انتظار داریم ما را حمایت کنند . عدم مناسب سازی شهر  رفت و آمد را برای تواتجویان ما سخت کرده و .با هزینه های هنگفت خرید ویلچر و حتی پوشاک ایزو لایف دچار مشکل کرده است و انتطار داریم خیرین و مسئولین در این راه خدا پسندانه مثل همیشه ما را  یاری کنند.

سپس دکتر علیرضا کریمی رئیس هیئت مدیره ی انجمن توانجویان  اظهار داشت : حدود پنج سال است که انجمن توانجویان را افتتاح کردیم ابتدا با واژه سازی معلول به توانجو شروع کردیم و این قشر آسیب دیده توانجوی ما  توانمند و قدرتمند هستند،ولی مشکل عمده انها  امکانات و از همه مهمتر مکان مناسب برای اشتغال زایی آنهاست که نداریم .


در ادامه فروغ پور احمدی مشاور فرماندار شهرستان شوش در امور بانوان و خانواده ضمن خسته نباشید به مدیرعامل توانای انجمن توانجویان امید شهرستان شوش تصریح نمود : ما همیشه فعالیت های شما را در رسانه ها رصد میکنیم واقعا جای تشکر  دارد که با دست خالی ولی با همت عالی و پشتکار و بخصوص دلسوزانه برای توانجویان  کار می کنید و من مطمئن هستم زحمتهای شما را از  خدا و بعد  دعای خیر خانواده های توانجویان خواهید گرفت .


در ادامه فریده نورعلیزاده مسئول دفتر کمیسیون امور بانوان و خانواده ی فرمانداری شهرستان شوش گفت : ما هم به نوبه خود از زحمات و تلاش های شما که فی سبیل الله هست تقدیر میکنم و این قول را به شما میدهم که هر ماه پکیچ پنج الی ده خانوار سبد معیشتی از طرف بانوان خیرین مشکاد به انجمن توانجویان  اهدا خواهیم کرد.

در پایان ده پکیج مواد غذایی از طرف بانوان خیرین مشکاد به مناسبت هفته ی توانجویان به انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شهرستان شوش اهدا شد.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست