03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۱۵3968

پیام فرمانده انتظامی شهرستان شوش به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش به اشاره به اشاره به سوره ی قلم به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی پیامی را صادر کرد .

در این پیام آمده است :

به‌نام پروردگاری که به قلم سوگند می‌خورد 17 مرداد را روز خبرنگار نام نهاده‌اند؛ به یاد شهید بزرگوار محمود صارمی که پیش از پایان یافتن آخرین خبرش به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

این انتخاب احسن، همه‌ی آن‌چه را که باید گفت، شنید و دانست در خود نهفته دارد؛ از شرافت قلم تا شرف انسانیت، از مردمداری و صداقت تا پاسداشت حقیقت و از تلاش و شناخت مسئولیت تا رواج نیک مرامی و معرفت.

امروز در سایه‌ی توسعه‌ی فناوری و گسترش شبکه‌های اجتماعی، اصحاب رسانه بیش از هر زمانی در افزایش سطح دانش، فرهنگ و آشنایی شهروندان با حقوق فردی و اجتماعی خویش نقش دارند و برای دستیابی به این جایگاه، علاوه بر دانش، مهارت و تجربه، باید به «اخلاق حرفه‌ای» و «مسئولیت اجتماعی» توجهی جدّی داشت.

آن‌چه شما می‌نگارید؛ می‌گویید و به نمایش می‌گذارید؛ نه فقط در یک رسانه که در جان و دل یک ملت و فراتر از آن در محضر خداوند ثبت و ضبط خواهد شد؛ خوش بر احوال آنان که در مسیر حق و حقیقت گام برمی‌دارند و ارزش این حرفه‌ی ارزشمند و گران‌قدر را آن چنان که باید درک می‌کنند و پاس می‌دارند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای خبرنگار، این روز را به یکایک شما تلاشگران عرصه‌ی دانایی تبریک می‌گویم و امیدوارم با تلاشی خستگی‌ناپذیر، به دور از هیاهوهای سیاسی و منافع گروهی، در مسیر عزت و شرف کشور و خدمت به ملت بزرگ ایران گام برداريد.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش

سرهنگ حمید رضا بهاروند

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست