03192024سه شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۸۰۵۱۸3979

پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان 17 امرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های همگانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در پیام «سیدنور محمدپور» آمده است:

ن والقلم و مایسطرون

 

خبرنگاران که بی شک آموزگار افکار عمومی هستند جایگاه والای خود را در تاریخ تثبیت کردند.

روز خبرنگار، روزی که آزاد مردی به نام شهید صارمی 17 مرداد ماه را جاودانه کرد؛ روزی که شهید مرتضی آوینی آسمانی شد و روزی که داغ سانحه ی هواپیمای سی یک صد و سی و پرواز زود هنگام ۳۹ خبرنگار، عکاس و تصویربردار هنوز بر دل و جان مان است، از یادها نخواهد رفت...

صدای شهید رهبر، خبرنگار ایثارگر صدا و سیمای خوزستان هنوز به گوش می رسد که از پیروزی های رزمندگان اسلام سخن می گفت...

خبرنگاران با اتکا به خداوند منان و با قلم و هنر متفکرانه خویش به بررسی مسایل، مشکل ها و نارسایی های جامعه برای توسعه کشور و تحقق حقوق قشرهای مختلف جامعه می پردازند. کم نبودند خبرنگاران و تصویربردارانی که در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و با انعکاس خبرها و افشای حقایق، جان خویش را فدای آرمان های والای انقلاب شکوهمند اسلامی کردند...

خبرنگاری شغلی خطیر و استرس زا است. خبرنگاران از کم ترین حقوق برخوردارند و به‌لحاظ معیشتی نیز زندگی سختی دارند؛ اما در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه کم نگذاشته اند و تلاش شان قابل تقدیر است.

درود بر خبرنگاران وفادار و متعهدی که شبانه روز کوشش می کنند تا در راه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی گام بردارند. گام هایی که بی شک از جنس گام های پیامبران است. باید از خبرنگاران نه تنها در روز خبرنگار که در طول سال از این تلاشگران عرصه اطلاع رسانی به نیکی یاد کرد و قدرشان را دانست.

17 امرداد روز «خبرنگار» را به خبرنگاران، صاحبان قلم و اندیشه و نیز جامعه رسانه ای خوزستان تبریک می گویم و از خداوند متعال تندرستی، سعادت و شادکامی خبرنگاران فداکار را خواستارم.

سید نور محمدپور

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست