05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۲۰۶1619

در اولین روز از هفته کار و کارگر ، با اهدا گل از زحمات کارگران شرکت شیر پگاه خوزستان قدردانی شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 10:30 صبح ؛ در اولین روز از هفته ی گرامی داشت کار و کارگر، سید با حضور رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه با اهدا گل ، به صورت نمادین از زحمات کارگران در شرکت شیر پاستوریزه ی پگاه خوزستان تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

 

به گزارش شوش نیوز ؛ سید ناصر حسینی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش در حاشیه ی این تجلیل در جمع کارگران این شرکت حضور یافت و با آنها به گفت و گو پرداخت و خواستار طرح مشکلات و نارسائی های شرکت و برخورد کارفرما با کارگردان شد .

بیش از 95 درصد از کارگران از اجرای قانون کار و پرداخت به موقع حقوق ماهانه ابراز خرسندی نمودند و برخورد کارفرما را مناسب اعلام نمودند .

رئبس ادامه ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در پایان این گفت و گو با توجه به این که به فرموده ی مقام معظم رهبری سال 1395 به سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نام گذاری شده است ، به نقشم مهم کار و کارگر در بالا بردن تولید داخلی ، تصریح نمود : نقش کار در قطع وابستگی به کشورهای خارجی بسیار مهم است و زمانی اقتصاد می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد که فارغ از وابستگی باشد.


وی با اشاره به نقش ارزشمند کار و کارگر در بحث اقتصاد مقامتی افزود: یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی کارگران هستند و اقتصاد مقاومتی وابسته به همت، غیرت و ارزش کار کارگران و تلاشگران است.

شایان ذکر است این دیدار با ضیافت ناهاری که مدیریت شرکت پاستوریزه ی شیرپگاه خوزستان تدارک دیده بود و پکیج هایی که به این هیئت بازدید کننده اهدا شد ، خاتمه یافت .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست