05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۵۰۴1762

اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بخش شاوور افتتاح شد

دومین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش در بخش شاوور به مرکزیت شهر الوان این شهرستان افتتاح شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان،مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسوولان شهرستان شوش در شهر الوان برگزار شد گفت : راه اندازی این اداره به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعان و انجام امور کارگران و کارفرمایان منطقه و نیز  وسعت و جمعیت زیاد بخش شاوور صورت گرفته است.

 

"نجاتی" گفت: با هماهنگی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان خوزستان و هماهنگی های درون شهرستانی و در راستای اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به طرح های تولیدی و تشکیل تعاونی های خود اشتغالی اداره کار شهر الوان راه اندازی شده است.

 

وی گفت: یکی از دغدغه های دولت و مردم موضوع اشتغال می باشد که با راه اندازی این اداره به عنوان دومین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان موضوع اشتغال جوانان به صورت جدی تر پیگیری خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان شوش به ظرفیت های موجود در شهرستان و بخش شاوور اشاره کرد وگفت: باید از پتانسیل های کشاورزی و صنعتی به منظور اشتغال جوانان استفاده کرد.

 

"نجاتی" همچنین بر راه اندازی طرح های اشتغالزایی خانگی تاکید کرد و گفت :از طرح های مذکور در جهت ایجاد اشتغال حمایت خواهد شد.


 

حجت الاسلام و المسلمین"سیدمحمد امام" امام جمعه ی شهرستان شوش نیز راه اندازی این اداره را به عنوان منشاء خیر برای اهالی شهر الوان و بخش شاوور عنوان کرد وگفت:موضوع ایجاد اشتغال جوانان باید به عنوان یکی از موضوعات اساسی پیگیری شود.

 

وی گفت: بر ما مسئولین واجب است تا زمینه ی اشتغال را برای جوانان جویای شغل از طریق ارائه ی راهکارهای جدید فراهم کنیم.

 

"هوشمندصفایی"مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان خوزستان نیز در این مراسم با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: مسئله ی اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مقوله های کاملا آگاهانه، کارشناسی شده و بجایی است که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد و راه برون رفت از تنگناها و گره های اقتصادی کشور نیز همین اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی است.

 

وی گفت:اگر بخواهیم یک کشور توسعه یافته داشته باشیم باید از منابع اقتصادی ونیروهای انسانی در اختیار خودمان به صورت بهینه استفاده کنیم.

 

"صفایی" به  تشکیل کارگروه ستاد تسهیل موانع تولید در استان خوزستان اشاره کرد وگفت: برآن شده ایم تا با شناسایی پروژه های با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد نسبت به ارائه تسهیلات در جهت راه اندازی این پروژه ها و ایجاد اشتغال و تولید کمک کنیم.

 

وی گفت: برابر پیش بینی های به عمل آمده مبلغ 430 میلیارد تومان جهت راه اندازی طرح های مذکور مورد نیاز می باشد.

 

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان خوزستان راه اندازی دومین اداره کار شهرستان شوش را موجب خدمت رسانی و توسعه ی این شهرستان عنوان کرد و گفت: با فعال کردن تعاونی ها و حضور مردم در فعالیت های اقتصادی و حمایت مالی از طرح های تولیدی موجب تولید درآمد و ایجاد شغل برای مردم خواهیم شد

 

وی گفت: در راستای ایجاد اشتغال، از بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط حمایت خواهد شد و اثرات طرح های اقتصادی نیز باید برای مردم قابل لمس باشد.

 

"صفایی" گفت: شهرستان شوش در حوزه ی روابط کار و اشتغال یکی از شهرستان های بسیار خوب در بین سایر شهرستان های استان است که دارای رتبه ی اول استان خوزستان می باشد.

 

در این مراسم "محمود مرادی" معاون سابق اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی شهرستان شوش  به عنوان اولین سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر الوان منصوب شد.

 

شهرستان شوش با بیش از 220 هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی ،شاوور و فتح المبین است و در 100 کیلومتری شمال استان خوزستان قرار دارد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست