05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۰۴1870

اولین کارخانه ی دیجیتالی تولید آسفالت شوش افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز شنبه 3 مهر 1395 ساعت 11:30 با حضور  امام جمعه ، نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و اعضای شورای اداری در بخش شاوور از توابع شهرستان شوش اولین کارخانه ی دیجیتالی تولید آسفالت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

 

 

 

مهدی علی پور مدیرعامل این شرکت با حضور در جمع خبرنگاران گفت : حدود 12 سال است که در  بخش راه روستایی شهرستان شوش مشغول به فعالیت هستم و خداوند را شاکرم که حاصل درآمد از پروژه هایی که در این 12 سال را که جمع آوری کردم ، سرمایه گذاری کردم و اقدام به تأسیس این شرکت نمودم .

 

وی افزود: 30 تیرماه 1394 مجوز احداث این شرکت را از وزارت صنعت ، معدن و تجارت اخذ نمودم و بلافاصله این زمین را  به وسعت 10 هزار متر مربع  با مبلغی حدود 7 میلیارد و سیصد میلیون ریال از شهرک صنعتی خریداری نمودم و استارد کار ما برای احداث کارخانه از ابتدای آبان 1394 آغاز شد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم  .


 

علی پور هم چنین اظهار داشت : فاز اداری و خدماتی ما 300 متر مربع است و کارخانه در حال حاضر 80 تنی است که قابل افزایش به 100 تن را نیز دارد که روزانه می تواند 640 تن آسفالت تولید کند ، 15 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند و 50 نفر هم به صورت غیر مستقیم اشتغال یافته اند و کل اعتباری که برای احداث به کار رفته 30 میلیارد ریال است که کلاً ازسرمایه ی شخصی تأمین گردیده است .


 

مدیر علمل این شرکت در پایان برای اطمینان مشتریان ازبالا بودن کیفیت آسفالت تولید شده اظهار داشت : در نظر داریم که آزمایشگاه  را با بهترین کارشناسان متخصص در کارخانه ایجاد کنیم و آزمایشات مستمر را برای بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود داشته باشیم و تا محصول کنترل نهایی نشود به مشتری تحویل نخواهد شد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست