05032024جمعه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۹۲۲2034

دهمین جلسه ی شورای اشتغال شهرستان شوش برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز  سه شنبه 22 آذر 1395 ساعت 9:30 صبح ، دهمین جلسه ی شورای اشتغال در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

سید ناصر حسینی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، دبیر شورای اشتغال ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته ی وحدت ، به تشریح گزارشی از ادارات مبنی بر اشتغال های خانگی و ثبت نام در سامانه ی رصد پرداخت و در این زمینه عنوان نمود : از ابتدای امسال تاکنون بیش از 60 درصد از اعتبارات مشاغل خانگی ردیف بودجه 1394 اخذ شده است که از رشد قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته بر خوردار می باشد.

به گزارش شوش نیوز ؛  فرماندار شهرستان شوش با اشاره به این که موضوع اشتغال یکی از دغدغه های بسیار مهم مقام معظم رهبری است اظهار داشت : من از سید ناصر حسینی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  انتظار دارم با آن دسته از مدیرانی که نسبت به ثبت در سامانه ی رصد و یا پیگیری پرونده های متقاضیان مشاغل خانگی ودر مجموع مسائل اشتغال تذکرات لازم را بدهد و پس از شناسایی موانع ، چنانچه با مستندات به دست آمده مشخص شود بی توجهی یا کم کاری صورت گرفته در اولین فرصت نام آنها را در اختیار خبرنگاران قرار دهید تا به خود آیند چون کم کاری در زمینه اشتغال از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.


مهندس رضانجاتی فرماندار ، از تحقق 110 درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد خبر داد وگفت: شوش به عنوان اولین شهرستان استان خوزستان در زمینه تحقق تعهد اشتغال بوده است.

وی گفت: تحقق 110 درصدی تعهد اشتغال حاصل همکاری و اهتمام ویژه ی اعضای شورای اشتغال شهرستان شوش است که قابل تقدیر می باشد.

"نجاتی" با اشاره به ارسال 253 طرح اشتغالزایی روستایی به اداره کل امور روستایی و شوراهای  استانداری خوزستان جهت تصویت و اعطای تسهیلات گفت: این رقم طرح اشتغالزایی یک رقم بالایی است که موجب فراهم شد زمینه ی  اشتغال افراد زیادی خواهد شد.


فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع مشکل بیکاری در جامعه اظهار کرد: ترویج فرهنگ خوداشتغالی برای رفع مشکل بیکاری جوانان در این شهرستان ضروری است.

"نجاتی" ادامه داد: اشتغال یکی اصلی‌ترین مشکلات جوانان است که باید با فرهنگ‌سازی درست، جوانان را به سمت خوداشتغالی در جامعه سوق داد.


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست