05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۶۰۶۱۰2606

پیام تبریک رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی الوان به مناسبت هفته ی تعاون

ساعت یک بامدادروز جمعه 10 شهریور1396 هم زمان با عید سعید قربان ؛ محمودمرادی رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی الوان با ارسال پیامی به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز ، به مناسبت فرا رسیدن هفته ی تعاون که از 11 الی 17 شهریور می باشد پیام تبریکی را صادر نمود .

در این پیام که خطاب به کلیه ی « دستگاه های اجرایی ، تعاون گران و کارآفرینان » ، به ویژه تعاون گران و کاآفرینان بخش شاوور صادر شده ؛ آمده است ؛ تعاونی ها کانون های مهم و اثر گذار در حوزه های اجتماعی و اقتصادی هستند و می توانند با ترغیب و تشویق سرمایه گذاران مسیر را برای کارهای مولد و اثر بخش هموار کنند. جوهره تعاون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اخلاق و تقوی و به منظور مشارکت در انجام کارهای خیر و خداپسندانه بنا نهاده شده و به دلیل جایگاه مهمی که برای آن در قرآن کریم تبیین شده همواره سفارش به اعمال نیک و کمک به همنوعان مورد تاکید قرار گرفته است .

گسترش فرهنگ تعاون در سایه توجه به آموزه های اخلاقی و دینی و با اعمال مدیریتی صحیح و کارآمد ضمن اینکه وحدت و همدلی و میل به همکاری را در جامعه به دنبال دارد ، ابتکار و نوآوری را در بخش های مختلف اقتصادی شکوفا ساخته و زمینه را برای تامین بخشی از نیاز جامعه به اشتغال پایدار فراهم می سازد .تعاونی ها از جمله کانون های مهم و اثر گذار در حوزه های اجتماعی و اقتصادی هستند که می توانند با بسیج و هدایت ظرفیت های بالقوه جامعه و ترغیب و تشویق سرمایه گذاران کوچک، مسیر را در زمینه سرمایه گذاری برای کارهای مولد و اثر بخش هموار کنند .

تعاونی ها امروزه در چرخه نظام اقتصادی و اجتماعی کشور چه از بعد اقتصادی به دلیل نگاه عدالت گونه و هم از منظر سیاسی به دلیل توجه به آزادی و چه از دیدگاه فرهنگی به یمن وجود ارزش های اخلاقی و دینی وظیفه ای مهم و موثر به خصوص در سالی که از جانب مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی بر عهده دارند .

لذا ضمن تبریک هفته ی تعاون به همه تعاونگران و کارآفرینان  امیدوارم روحیه تعاون هرچه بیشتر در سطح جامعه رواج یابد و از این منظر گامهای موثری در راستای تعالی اقتصاد میهن عزیزمان برداشته شود.

محمود مرادی

رئیس اداره ی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی الوان

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست