05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۲۲1366

فرماندار شوش: فرایند اجرایی انتخابات در این شهرستان رسماً آغاز شد

فرماندار شوش گفت : فرایند برگزاری انتخابات با صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور در این  شهرستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش گفت: بر اساس فرمان اجرایی وزیر محترم کشور و تقویم زمانبندی شده عملا فرآیند اجرایی انتخابات پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان همزمان با سراسر استان خوزستان و کشور آغاز شده است.

 

وی گفت: بر اساس دستورالعمل انتخابات مرحله ثبت معتمدین در سامانه ی جامع انتخابات وزارت کشور انجام شده است و سایر مراحل نیز براساس تقویم زمانبندی و دستورالعمل های صادره نیز صورت خواهد گرفت.

 

"نجاتی"  با اشاره به آمادگی کامل شهرستان شوش در برگزاری انتخابات در روز 7 اسفند ماه سال جاری گفت: بر اساس تقویم زمانبندی شده ، کار ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در شهرستان شوش همزمان با سراسر کشور از 28 آذر ماه تا چهارم دي 1394به مدت يک هفته انجام مي شود.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش از داوطلبان نمايندگي مجلس شورای اسلامی خواست در روزهاي نخست مهلت قانوني براي ثبت نام به فرمانداري شوش يا وزارت کشور مراجعه کرده و ثبت نام را به روزهاي آخر موکول نکنند.

 

پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند ماه 1394 همزمان با دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي برگزار مي شود.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست