05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۲۴1375

اعضای هیات اجرایی انتخابات در شوش انتخاب شدند

فرماندار شهرستان شوش گفت: با دعوت از 30 معتمد محلی، هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در جلسه تعیین هیات اجرایی انتخابات در شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در راستای تعیین اعضای اصلی و علی البدل انتخابات با هماهنگی و تعامل هیات  نظارت بر انتخابات با دعوت از 30 معتمد مردمی ستاد انتخابات، هیات اجرایی پنجمین دوره ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان تشکیل شد.

 

وی افزود: برگزاری انتخابات یک کار سنگین و در عین حال شیرین می باشد که سختی کار آن برگزاری دو انتخابات به صورت همزمان و شیرینی آن نیز خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

"نجاتی" اضافه کرد : مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید با رعایت بی طرفی و امانت داری در برگزاری پر شور انتخابات سهیم باشند.

 

فرماندار شهرستان شوش به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد : مردم شهرستان شوش در طول 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور پر شور در انتخابات عملکردی درخشان برجای گذاشتند.

 

رییس هیات نظارت انتخابات شهرستان شوش نیز  با تشکر از برگزاری این نشست از طرف فرماندار بیان کرد: انتخاب افراد متعهد،دلسوز،ارزشمند در انتخاب اعضای هیات اجرایی مد نظر بوده است.

 

محمد حسن پورنعمت افزود: وظیفه و هدف ما ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها و سلیقه ها و در نهایت حضور حداکثری مردم شریف در انتخابات است.


 

در این جلسه با رای معتمدان محلی، به ترتیب « احمد چعب، فرحان منصوری، امیر سپهری نیا، علی رضا طاهری، شهرام کرد، عبدالحسن یزدان خواه، رحیم انصاری، عبدالامیر عدالت پور به عنوان اعضای اصلی »  و « رامین کیانی، عباس چنانی، اسماعیل خاکسار، هیل گل حوری و علیرضا ملک زاده به عنوان اعضای علی البدل » هیات اجرایی انتخابات در شهرستان شوش انتخاب شدند.

 

همچنین بر اساس قانون دادستان عمومی و انقلاب و رییس اداره ی ثبت احوال نیز اعضای اداری این هیات هستند.

 

هفتم اسفند 94 دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان در کشور برگزار می شود.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست