05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۰۹۲۷1379

آمادگی شوش نیوز برای انتشار رزومه و اهداف داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شوش

به قلم عباس کرم الهی

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ هم زمان با سراسر کشور و استان خوزستان در  حوزه ی انتخابیه در شهرستان شوش برگزار می شود .

 

در شهرستان شوش روز جمعه 7 اسفند 1394 اگر همانند دوره ی قبلی به خواهیم به تعداد صندوق های اخذ رأی اشاره کنیم ؛ 73 صندوق ثابت و 57 صندوق سیار و در مجموع 130صندوق در شهرستان شوش آراء واجد شرایطین را جمع آوری می کنند که دوره ی نهم 126417 نفر واجد شرایط بودند و امسال قاعدتاً این  آمار بیشتر است .

 

در این روز مردم خوزستان سیزده حوزه ی انتخابیه و در 22 شهرستان ، 17 نماینده را انتخاب می کنند تا در دهمین دوره وارد مجلس شورای اسلامی شوند .

 

پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز برای آگاهی هر چه بیشتر مردم ولایت مدار شهر های « شوش ـ فتح المبین ـ حر ریاحی ـ شاوور ـ الوان ـ منطقه ی صنعتی هفت تپه ـ شهرک بهرام ـ و کلیه ی روستاها و شهرک های بزرگ و کوچک » و بالا بردن درصد مشارکت مردم پای صندوق های اخذ رأی و بدون جانبداری از داوطلب و یا حزب و خط و سلیقه ای هم زمان با شروع رسمی تبلیغات به ترتیب حروف الفبا ،  آمادگی آن را دارد که رزومه و اهداف داوطلبین تأیید شده پوشش دهد ، لذا داوطلبینی که تعیین صلاحیت می شوند ، رزومه و اهداف خود را همراه با تصاویر و ذکر شماره تلفن همراه به آدرس الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   ارسال نمایند . تلفن تماس 09350679820


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست