05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۰۲1392

تعداد داوطلبین نمایندگی دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شوش به عدد 17 رسید

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکاس : رضا کرد ـ عباس کرم الهی ـ علی روسی

روز چهارشنبه 2 دیماه 1394 تا ساعت 14 ، ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان شوش روز پر کاری را داشته و طول شش ساعت و نیم 7 نفر رسماً نام نویسی کردند و در نتیجه عدد ثبت نام شدگان به 17 نفر رسید .

 

عزیز دانیالی :

 

عزیزدانیالی که بیشترین سابقه ی خود را در امور به ورزش سپری کرده و تا کنون در کارنامه ی خود « رئیس اداره ی تربیت بدنی شهرستان شوش ـ مدیر کل تربیت بدنی استان خوزستان و  معاونت اداره کل تربیت بدنی استان مرکزی دارد که پس از آن مجدداً به عنوان کارمند به اداره کل تربیت بدنی خوزستان بر می گردد و چند ماهی به صنایع فولاد می رود و نهایتاً به همان اداره ی کل ورزش و جوانان برمی گردد .

 

وی کارشناس ارشد  تربیت بدنی می بایست و به صورت مستقل برای اولین بار داوطلب نمایندگی دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شهرستان شوش شده است .


 

حمید لویمی :

 

متولد 1340 است کارشناس ارشد  مدیریت آموزشی  ، از نظر شغلی با معلمی در شهرستان شوش شروع کرده و پس از آن به عنوان معاونت آموزشی ناحیه ی 2 شهرستان اهواز مشغول گردیده و پس از مدتی به عنوان مشاور فرماندار سابق اهواز در امور اجتماعی منصوب می شود  و هم زمان به عنوان مدیر اجرایی افکار سنجی دانشجویان ایران به فعالیت می پردازد .


 

لویمی اصلاح طلب است و در اهداف خود گفته است ـ دنبال توسعه ی همه جانبه ی شوش است و چون هم سو با اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امیذ حرکت می کند  با توجه به نفوذ کلامی که دارد برای شوش می خواهد گام های مؤثری بردارد .

 

عادل حیدری :

 

متولد 1349 کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و کارشناس ارشد زبان و ادبیات عرب و دانشجوی دکتری زبان و ادبیات عرب است .

 

وی گفت : هدف اول من تأثیر گذاری در حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رأی است ، چون می توانید تنور انتخابات را گرم کنیم ، شاید عده ای به خاطر اشخاص بخواهند پای صندوق های حاضر شوند و رأی بدهند و این هم اگر به قصد و نیت حفظ نظام و به حفظ اسلام و به حفظ آرمان های شهدای ما تلقی گردد بسیار مفید خواهد بود ، چون این نظام برخواسته از مردم است و نظامی که برخواسته از مردم است ، مشارکت پر رنگ و ثمر بخش مردم باید حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود .


 

حیدری هدف دوم خود را خدمت به مردم می داند و در این راستا عنوان نمود :  تلاش ما این است که از این به بعد بهشت فراموش شده ای در شوش وجود نداشته باشد و برای رسیدن به این هدف می بایست به طرف افق و چشم انداز شوش حرکت کنیم .

 

سید راضی موسوی

 

ایشان   ابتدا بعد از دریافت شماره  نظام پزشکی خود  در منطقه ی جنوب شهر شوش  مطلب باز می کند و  چون از افراد خیر این شهرستان به شمار می آید ، اقدام به تأسیس دارالایتام می کند و پس از چندی مؤسسه ی خیریه ی امیر المؤمنین را با  همکاری برخی دیگر از خیرین راه اندازی می کنند . در نهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد و با رأی بالاتری نسبت  به رقیب خود به مجلس شورای اسلامی می رود و امروز برای دومین پار با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان شوش  نام نویسی کرد . اهداف و عملکرد ایشان را در زمان شروع تبلیغات در همین سایت  پوشش خواهیم داد .


 

کرم یعقوبی :

 

پس از نام نویسی به جمع خبرنگاران آمد و بدون مقدمه گفت : « بسم الله الرحمن الرحیم ـ در وز چهارشنبه 2 دی ماه 1394 ، ذکر روز یا حی و یا قیوم است ، بنده کرم یعقوبی به عنوان کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی شهرستان شوش در دوره ی دهم با شعار « همدلی و هم زبانی » که اقتباس از شعار اول سال مقام عظمای ولایت بود و با اتحاد اقوام است .

 

یعقوبی در مورد اهدافش اظهار داشت : هر کسی برای خود توانایی ها و صلاحیت هایی دارد و هدف اصلی ما که اگر به عنوان فردی وارد عرصه ی سیاسی شوم ، اول خدمت رسانی به مردم است ، شهر شوش شهری است که صلاحیت ها ، پتانسیل ها ، زمینه ها و فرصت ها زیادی دارد ، بنده به عنوان فردی در حوزه ی جامعه شناسی خصوصاً در برنامه ریزی اجتماعی و در مقطع دکتری ، گروه های اجتماعی را تدریس کردم و سابقه ی تدریس دروس برنامه ریزی شهری ، اجتماعی و روستایی را دارم تکلیف دیدم که باید وارد عرصه شوم که بتوانیم به کمک این همه پتانسیل و استعداد و افرادی که شهرستان دارد ، شهرستان شوش به آن جایگاه اصلی خود خواهد رسید .

 

کرم یعقوبی در پایان از هیئت اجرایی ، هیئت نظارت و نیروی انتظامی تقدیر و تشکر خود را به خاطر نام نویسی در کمال آرامش را به عمل آورد و از خبرنگاران « شوش نیوز ـ ایران انا ـ ایرنا ـ سیمای مرکز خوزستان و خبرآنلاین » که از صبح در ستاد حضور داشته اند قدردانی نمود .


 

مابقی  صحبت های یعقوبی  چون بنا به تشخیص شورای نویسندگان پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز  قبل از تعیین صلاحیت ایشان به خاطر جنبه ی تبلیغاتی پوشش آن امکان پذیر نیست لذا در فرصت مقتصی اطلاع رسانی می شود .

 

اما همسر کرم یعقوبی یعنی لیلا قاسمی فرد که ایشان را در نام نویسی همراهی می کرد در گفت و گویی کوتاه  به خبرنگاران گفت :  با توجه به این که نقش و جایگاه بانوان در جامعه از دید همسرم کمتر از آقایان نیست لذا بر خود لازم دانستم به عنوان یکی از سخنرانان در روزهای تبلیغات انتخاباتی بین بانوان حضور یابم و دیدگاه های یعقوبی را به سمع و نظر آنها برسانم .


 

غلامرضا اسلامی پناه :

 

اسلامی پناه در جمع خبرنگاران عنوان نمود : بسم الله الرحمن الرحیم ، از هیئت اجرایی و هیئت نظارت که در کمال آرامش باعث نام نویسی داوطلبین شده اند قدردانی می کنم و همچنین از خبرنگاران عزیز که بدون کوچکترین چشم داشتی از ساعات اولیه ی وقت اداری طی این مدت حضور دارند سپاس گذاری خود را به عمل می آورم  ـ دانشجوی دانشگاه صنایع و معادن  در گرایش مدیریت در فضای کسب و کار هستم و کارشناس ارشد مدیریت کشاورزی هستم با گرایش سیاسی مستقل پا به عرصه گذاشته ام و اگر موفق بشم یکی از حامیان دولت تدبیر و امید هستم .

 

وی سپس به اهداف خود اشاره کرد و بیان داشت : هدف عمده ی من خدمت رسانی به مردم شهرستانم است و برای بالا بردن در مشارکت مردم پای صندوق های اخذ رأی در روز هفتم اسفند ماه 1394 باید بگویم مردم خود می دانند که این داوطلبی بین کاندیداها نیست که پیروز می شود ، بلکه مردم پیروز واقعی هستند و بی شک تمام افراد واجد شرایط  بر اساس دین و تکلیفی که بر روی دوش خود احساس می کنند با حضور پرشورشان ریشه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم تر می کنند .


 

اسلامی پناه در خصوص تشکیل اتاق فکر گفت : من سه اتاق فکر دارم ، یکی در تهران ، یکی در اهواز و سومی هم در شهرستان شوش  و با هماهنگی این اتاق فکر ها بود که پا به این عرصه گذاشتم و اما در مورد شعار انتخاباتی ام بگویم  ؛ رمز ما یا امام رضا(ع) است  و شعارم اقتصادی است به این عبارت که « همشریان عزیزم اقتصاد و اشتغال اولین شعار من است و اجرایی ترین بیان من خواهد بود . »

 

خدیجه سادات حسینی همسر اسلامی پناه نیز ضمن حضور در ستاد انتخابات شهرستان شوش از حمایت همسرش از بانوان سخن گفت و در این راستا اظهار داشت : همان گونه که امام خمینی (ره) می فرماید « از دامن زن مرد به معراج می رفت » همسرم  جایگاه زنان در جامعه را کمتر از آقایان نمی داند ، من هم به عنوان یک زن در جامعه قرار است  در سخنرانی هایم نگاه محدود و سطحی به مقام زن در برخی از جوامع را ناروان معرفی کنم و بگویم این فکر  نه تنها به شأن و شخصیت خود زن لطمه می زند بلکه سرچشمه بروز انحراف در یک نسل خواهد شد. حضور زنان در محیط خانواده دارای چنان اثری شگرف و عظیم است که امروزه همه بزرگان علم رفتار و تربیت بر آن اذعان دارند.تبدیل زنان به موجودی مصرف گرا و خودنما، سرآغاز انحراف در نسل های اینده خواهد شد. فراموش کردن شان و جایگاه زن بودن، همسری و مادری، فراموش کردن دستی است که با تکان دادن گهواره کودک جهانی را متحول خواهد کرد.


 

مصطفی لالوند :

 

هفتمین و آخرین داوطلبی که امروز به ستاد انتخابات شهرستان شوش مراجعه کرد مصطفی لالوند بود  ، اما چون اطلاعات جامعی از ایشان در اختیار نداریم ، لذا فقط به معرفی ایشان بسنده می کنیم .

 

شایان ذکر است تا آخرین لحظات وقت اداری پنجمین روز از نام نویسی نمایندگی دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شهرستان شوش تا کنون 17 نفر ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود که در روزهای پنجشنبه و جمعه ( 3 و 4 دیماه ) بیژن چگنی ـ عبدالجیل بیلاوی ـ سید رسول موسوی و چند نفر که در لیست احتمالی ها وجود ندارند به جمع داوطلبین ملحق شوند و رقم را از 20 بالاتر ببرند که در شهرستان شوش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی این آمار بی سابقه است . اما جای زنان این دوره از انتخابات خالی است .


 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست