05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۰۳1395

ششمین روز نام نویسی نمایندگی دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در شوش ، با ثبت نام 4 کاندید خاتمه یافت .

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ رضا کرد

روز پنجشنبه 3 دیماه 1394 ، در ششمین روز از نام نویسی انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شهرستان شوش 4 نفر از داوطلبین به ستاد انتخابات شهرستان شوش مراجعه نموده و رسماً ثبت نام کردند و آمار کل را در این روز به 21 رساندند .

امیر حسنوندی :

متولد 1363 از شهرستان دهلران و دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و به عنوان مدرس و مشاور  در دانشگاه پیام نور شهرستان شوش تدریس نموده و از نظر گرایش سیاسی مستقل جلو آمده است .

وی در مورد اهداف خود گفت : هدف اصلی من این است که صدای مردم مظلوم شوش که واقعا سال های سال است که منتظر یک نماینده هستند که بیاید و مطالباتی که از سال های پیش پیگیر هستند تا نماینده ی آنها صدایشان را به مجلس شورای اسلامی برساند  به نظر من متأسفانه مجلس هنوز شناختی از مظلومیت و خواسته های مردم شوش ندارد ، چون کسی صدای آنها را به صورت کامل به گوش سایر نمایندگان مجلس نرسانده است و منم به اندازه ی توان خودم اگه در این مسیر مورد لطف مردم قرار گرفتم ندای مردم شوش را به گوش نمایندگان برسانم .


کاظم کثیر  :

متولد 1353 دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است  و به عنوان دبیر در آموزش و پرورش شهرستان شوش تدریس نموده است .

این نامزد دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی به محض ثبت نام از ستاد خارج شد و در گفت و گوی خبری با خبرنگاران شرکت نکرد تا با اهداف وی آشنا شویم .


سید رسول موسوی :

مدارک تحصیلی : کارشناس مدیریت برنامه ریزی از دانشگاه علامه ی طباطبایی و کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک  و  کارشناس ادبیات فارسی ، کارشناسی زبان و ادبیات عرب و در حال حاضر دانشجوی دوره ی دکترای مطالعات و روابط بین الملل هستم .

مسئولیت ها و شغل ها : مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری خوزستان در زمانی که تیمسار مدنی استاندار خوزستان بود ـ معاونت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان ـ نماینده ی مردم شهرستان اهواز در مجلس شورای اسلامی از سال ( 1360 تا 1373) در سه دوره ی متوالی ـ معاون حقوقی  و امور مجلسی  وزارت آموزش و پرورش ـ معاون دانشجویی و مدیر کل  تحقیقات و مطالعات دانشگاه تهران و دانشگاه شاهد ـ مدیر کل آموزش و پروش استان خوزستان و آخرین مسئولیتم قبل از استعفاء مشاور فرهنگی و مطبوعاتی استاندار خوزستان  و در کنار آن مدیر مسئول روزنامه ی عصرکارون و به مدت 7 سال رئیس خانه ی مطبوعات استان هم بوده ام .


اهداف سید رسول موسوی از زبان خودش : شهرستان شوش به لحاظ موقعیت « جغرافیایی ، تاریخی ،  مذهبی ، سیاسی و کشاورزی » استحقاق کار ، تلاش و خدمت  بیشتری دارد و من به انگیزه ی خدمت بعد از این همه تجربه و این همه سوابق ، آمده ام تا توان و اندیشه و توانم را در خدمت به مردم شریف شوش به کار گیرم و اگر مورد اعتمادشان برای نمایندگی قرار گرفتم از هیچ کوششی دریغ نمی کنم و شعار تبلیغاتی « اشتغال جوانان ـ تغییر در موقعیت جغرافیایی و سیاسی  و رفع فقر و محرومیت و حل مشکلات عمیق و عقب ماندگی های شوش » به فضل پروردگار و البته با برنامه ریزی و دقت در امور و پیگیری کارهایی است که از طرف مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ما محول شود .

تدابیر سید رسول موسوی برای بالا بردن درصد مشارکت مردم در روز انتخابات : انتخابات در واقع یک آزمون است و در این آزمون اخلاق ، بلند نظری ، دانایی و رقابت سنجیده می شود و به فرموده ی حضرت امام خمینی (ره) میزان رأی ملت است و هر کسی را که مردم انتخاب کردند ، سایر رقبا می بایست به فرد منتخب مردم احترام بگذارند و تبریک بگویند و علم و دانش خود را در اختیار نماینده بگذارند ، من در گذشته اینگونه بوده ام و بی شک در آینده هم اینگونه خواهم بود و اگر این موقعیت نصیب بنده نشد تمام تجربیات ، ایده ها ـ سوابق و تجربه ام را در اختیار نماینده ی منتخب قرار می دهم  و در کل ما در مکتب حضرت امام خمینی(ره) که در واقع مراد و مرشد ما بوده و ما از ایشان یادگرفته ایم که کار باید برای رضایتت مردم باشد ، من با توجه به این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت های متعددی داشته ام اما کسی نمی تواند ثابت کند که آنی و لحظه ای از امکانات این نظام مقدس به نفع خود یا دوستان و اقوامم استفاده کرده ام  و کلاً برای مردم کار کرده ام .

از ایشان پرسیدم با توجه به این که بیش از سه دوره نماینده ی مردم شهرستان اهواز در مجلس شورای اسلامی بوده ای و در آنجا شناخته شده هستی ، چرا در همانجا نامزد نشدی که در پاسخ گفت : با تشخیصی که خودم دادم و چون اهواز مرکز استان است و مشکلات کمتری دارد و در مقابل مشکلات شوش بسیار ناچیز است  و همانگونه که گفتم شوش از غاقله ی توسعه  در استان و کشور عقب افتاده است و از طرفی این شهرستان از نظر اقتصادی ، کشاورزی وسعت و .... ؛  امکانات و موقعبت چهار استان « لرستان ـ ایلام ـ بوشهر و هرمزگان » را به تنهایی دارد و علاوه بر این حدود 5500 مغز دانا و با تحصیلات بسیار عالی در این شهر زندگی می کنند و می بایست از نظر توسعه ، ریشه کنی فقر فرهنگی برای این شهرستان  کمر همت بست . و من به مسئولین ، رقبا و مردم می گویم « زبان مردم سخن حق است » باید کار بکنیم برای جلب رضایت مردم  که در واقع هم چون سایر شهرهای مرزی استان خوزستان به فرموده ی امام خمینی(ره) دین خود را به اسلام ادا کردند ، مردمی که وفادار به نظام و انقلاب هستند .

 

گرایش سیاسی : من از زمانی که وارد کار سیاسی شدم و از زمانی که 17 ساله بودم ، وارد انقلاب شدم و پیرو خط امام(ره) بودم و اکنون با توجه به دوستی صمیمی من با دولت تدبیر و امید  ؛ از این نفوذ کلام برای رشد و آبادانی شوش  استفاده می کنم .

عبدالجلیل بیلاوی :

این داوطلب حاضر به گفت و گوی خبری با خبرنگاران در ستاد انتخابات شهرستان شوش نشد و پس از گرفتن عکس حوزه را ترک کرد .


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست