05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۱۹1431

توصیه به 19 کاندیدای شهرستان شوش ؛ حمایت از تولید داخلی در تبلیغات انتخاباتی فراموش نشود

به قلم ـ عباس کرم الهی

روز به روز به هفته ای نزدیک می شویم که کاندیداهای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، برای چاپ « کارت ویزیت ، پوستر در ابعاد مختلف ، تراکت ، آفیش ، ویژه نامه و ... » به چاپخانه ها و کانون های  تبلیغاتی رو می آورند .

 

آیا به این اندیشیده ایم که در طول این هفته چند تن کاغذ بر روی در و دیوارهای خیابان ها قرار است نصب شود ؟

 

هر چند شهرداری و فرمانداری و در مجموع ستاد انتخابات هر شهرستان موظف است مکان هایی برای نصب پوستر برای طرف داران کاندیدها مشخص کند ؛ اما تجربه نشان داده که در هر دوره ی انتخاباتی کل خیابان ها و حتی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی هم این چند روز متحمل نصب پی در پی پوسترهای تبلیغات کاندیداها خواهند شد .

 

اما چون هدف ما از نوشتن این مقاله پاکیزه نگه داشتن شهر نیست ؛ به موضوع اصلی که حمایت از تولیدات داخلی است می پردازم و کانون توجه من ابتدا به کاندیداهای شهرستان شوش و سپس سایر شهرستان های استان خوزستان است .

 

از طرفی به خاطر واردات بی رویه ی کاغذ ؛ تولیدات داخلی ما خریداری به آن صورت که در خور توجه باشد ندارند و از طرفی دیگر همین کار باعث شده که حقوق کارکنان  اولین کارخانه تولید کاغذ چاپ و نشر در کشور ایران اسلامی ، یعنی گروه صنایع کاغذپارس پرداخت نشود و چند ماهی به تأخیر بیوفتد .

 

و اگر بارها و بارها مهندس نجاتی فرماندار شهرستان شوش در جلسات مختلف ، دم از حمایت از تولیدات داخلی زده است و به درستی هم گفته است ، پس از ایشان انتظار داریم که از تمام اداراتی که بر نحوه ی فعالیت چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی نظارت دارند بخواهد  از کاغذهای  گروه صنایع کاغذپارس برای تبلیغات کاندیداها استفاده کنند و هم از کاندیداها بخواهد که از تولیدات داخلی استفاده کنند .

 

به 19 داوطلب شهرستان شوش که می خواهند رقابتی سالم و پاک با هم داشته باشند می خواهم که از هم اکنون نشان دهند که از تولید داخلی حمایت می کنند و طرفی با این کار خداپسندانه باعث خواهند شد که حقوق موعوقه ی کارکنان نیز پرداخت شود .

 

در دوره های گذشته ، متأسفانه با وجود این که در حوزه ی شهر شوش بیش از 5 کانون تبلیغاتی و 5 چاپخانه وجود دارد ، علاوه بر این که از کاغذ خارجی استفاده کرده اند ، هر گونه چاپ آگهی ، پوستر ، ویژه نامه و ... را یا به دیگر شهرستان های خوزستان  سفارش داده اند و یا مستقیم به کلانشهرهای نظیر « قم ، تهران ، اصفهان و ... » رفته اند و این کار شایسته نیست ( هر چند از نوع کاغذ خارجی استفاده شود) اما در دوره های گذشته به رونق اقتصادی شوش ضرر و زیان وارد کرده اند  و امیدوارم این دوره که تعدادشان بیشتر از دوره های قبلی است  شاهد حمایت کاندیداها از تولید کاغذ داخلی باشیم . انشاءالله 

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست