05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۲۰1432

با تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی برخورد جدی خواهد شد

فرماندار شهرستان شوش گفت: با افرادی که نسبت به سوق دادن فضای شهرستان به سمت مسائل ناخوشایند و خلاف واقع در فضای مجازی اقدام کنند به صورت  جدّی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

 

 

 

 

به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار و رییس ستاد انتخابات این شهرستان در اولین نشست کمیته ی ویژه ی بررسی جرایم انتخاباتی در فضای مجازی شهرستان شوش گفت: کمیته ی مذکور ضمن بررسی و نظارت دقیق ،مصادیق خلاف واقع را پیگیری نماید.

 

وی گفت: شکل گیری و راه اندازی شبکه های اجتماعی با هدف هایی همراه بوده و موجب روی آوری افراد زیادی به استفاده از این شبکه ها شده که نیاز است تا این فضا به صورت دقیق مدیریت شود.

 

فرماندار شهرستان شوش گفت: این کمیته در جهت ساماندهی و نظارت بر عملکرد فضای مجازی در سطح شهرستان فعالیت خواهد کرد.

 

وی گفت: کمیته ی ویژه ی بررسی جرایم انتخاباتی در فضای مجازی با انتشار هرگونه موضوع خلاف قانون، اخلاق وشرع در فضای مجازی وشبکه های اجتماعی برابر قانون اقدام خواهد کرد.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش ضمن هشدار به همه ی کسانی که به انتشار اخبار خلاف واقع در شبکه های اجتماعی اقدام می کند از دستگاه قضایی خواست ضمن نظارت، برخورد جدی با این افراد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

فرماندار شهرستان شوش گفت: این کمیته با برنامه ریزی دقیق و برگزاری جلسات به صورت هفتگی با ارائه ی راهکارهای مناسب در این خصوص تلاش نماید.

 

شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي همزمان با پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند ماه 1394 برگزار مي شود.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست