05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۲۸1449

دومین جلسه کمیته ی نظارت بر فضای مجازی انتخابات برگزار شد

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

روز دوشنبه 28 دیماه 1394 ساعت 10 صبح ، دومین جلسه ی هماهنگی کمیته ی نظارت بر فضای مجازی انتخابات شهرستان شوش در  سالن اجتماعات فرماندارب این شهرستان برگزار شد .

 

 

 

 

در این جلسه به خاطر جلوگیری از هرگونه شایعه پراکنی در دنیای مجازی ، مصطفی صفری مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش موظف شد که در اولیه فرصت و بدون وقفه  اخبار و رویدادهای روزانه مربوط بع انتخابات را در اختیار مدیر مسئول سایت های خبری و مطبوعات اعلام نماید و پس از آن چنانچه خبری خلاف بر اخبار ارسالی در دنیای مجازی و نشریات متنی منتشر شد ، اداراه ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش موظف است که تخلفات را به کمیته ی  نظارت بر فضای مجازی  گزارش دهد تا از طریق قانون و به میزان تخلفی که دادگستری مشخص می کند با مدیر مسئولی که قوانین را رعایت نکرده برخورد شود .

 

از دیگر تصمیمات گرفته شده در این نشست ، می توان به  شناسایی مدیران  گروه های مجازی در « واتساپ ، وایبر ، تلگرام  و .... اشاره کرد تا چنانچه  فردی خلاف قانون قصد تخریب ـ توهین ـ افترا و تهمت به داوطلبین را داشته و یا اقدام به دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های اخذ رأی نماید ، مدیر (ادمین گروه) ابتدا تذکرات لازم را به فرد مورد نظر داده و در صورت تکرار گزارش آن را به کمیته داده در غیر این صورت مستقیماً با مدیر گروه برخورد خواهد شد .

 

شایان ذکر است در این جلسه ، مهندس مانعی معاونت فرمانداری ـ توحیدی رئیس اداره ی مخابرات به عنوان دبیر کمیته ، نیروی انتظامی ، ناحیه ی مقاومت بسیج ، اطلاعات ، دادگستری ، اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ی تبلیغات اسلامی حضور داشتند .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست