05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۰۳۰1453

مطالبه ای از نماینده های فعلی، پیشین وآینده مجلس

به قلم ـ  هوشنگ ماکنالی زاده

با سـلام خدمت مردم شریف، صدیق و صبور شهرستان شوش دانیال (ع) و نماینده های (فعلی و پیشین) مجلس شورای اسلامـی همانطور که می دانید موج انتخابات مجلس دهم روز به روز بیشتر می شود و امید است مردم ولایتمدار، آگاه و فهیم شهرستان شوش زنجیر تعصبات قومیتی و افکار سنتی و منافع طلبی گروهی را از پای لنگان خود باز کنند .

و جز توسعه شهر و روستاهای آن و منافع عمومی به هیچ چیز فکر نکنند و شایستگی ، تجربه و تخصص را ملاک انتخاب خود قرار دهند . در غیر این صورت به نظام مقدس اسلامی ، شهر ، روستاها ، مردم ، خانواده و نسل آینده خیانت کرده ایم و در قیامت باید پاسخگو باشیم.اما برادران و خواهران عزیز : برخی از کاندیداهای مجلس دهم ، همان نمایندگان فعلی و دوره های پیشین هستند.لذا وظیفه شرعی و قانونی آنان است بمنظور تنویر افکار عمومی و احترام به موکلان خود (مردم)  پیش از ورود مجدد در ماراتن انتخابات  نسبت به ارائه گزارشی مکتوب ، جامع ، واضح ، معتبر و قابل پیگیری از عملکرد و نقش آفرینی در مصوبات مهم مجلس دوران حضور خود  به مردم آگاه و فهیم این شهرستان عقب مانده ارائه نمایند تا مردم نیز با آگاهی کامل و دقیق وکلای گذشته وکاندیدای جدید خود را دوباره در ترازوی سنجش و ارزیابی خود قرار دهند. از کاندیداهای محترم نیز انتظار می رود بدون تخریب و تهمت زدن به همدیگر در فضای سالم و با احترام به رقبای دیگر اقدام به معرفی خود و ارائه راهکارهای خود نمایند .و اما مهم ترین چالش های این شهرستان کهن به شرح ذیل است که جا دارد نماینده های محترم پیشین و کاندیداهای فعلی در مقدمه گزارش عملکرد خود در خصوص مسائل ذیل را ارائه نمایند .     

1 ـ  بحران ریزگردها و آلودگی ها و محیط زیست

2 ـ بحران اشتغال

3 ـ بحران اعتیاد

4 ـ بحران جاده های روستایی

5 ـ امتیازات و مشوق های لازم برای ایجاد توسعه در شهرستان و گسترش زمینه های سرمایه گزاری

6 ـ مشکلات بهداشت و درمان

7 ـ تصدی اکثر شغلها توسط افراد غیربومی

8 ـ بحران امنیت 

امید است نماینده های فعلی و پیشین به شعور، سواد و آگاهی مردم شهرستان ( بخصوص جوانان فهیمی که مثل گذشته اسیر افکار سنتی نمی شوند ) احترام گذاشته و پاسخی قانع کننده و شفاف ارائه دهند و از شعار دادن و وعده های غیر عملی و نشدنی خودداری نمایند . همچنین از کاندیداهای راه نیافته به مجلس و عزیزانی که برای اولین بار در انتخابات مجلس دهم ثبت نام نموده و در رقابت حضور دارند خواهشمند است با نگرش مطالبه گری جدی و حس مسئولیت پذیری و با اعتماد به نفس و با هدف خدمت به مردم و رفع مشکلات اساسی این شهرستان پا به این عرصه ملی انتخابات بگذارند . و بر مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شهرستان شوش لازم است به دور از تعصبات قومی و قبیله ای با بهره گیری از خرد جمعی و با هدف رفع کمبودها و محرومیتها از چهره این شهرستان کهن به سمت و سوی نوعی گزینش مبتنی بر عقلانیت حرکت کنند و پیش از ورود به عرصه انتخابات انتظارات خود را از کاندیدای مورد نظر درخواست نموده . سپس با بررسی های لازم در مورد هرکدام از آنها ، اقدام به انتخاب فردی نمایند که می تواند انتظارات جمعی را بهتر از توقعات فردی برآورد نماید .   

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست