05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۱۰1482

580 برنامه مختلف فرهنگی در دهه مبارک فجر درشهرستان شوش اجرامی شود

 فرماندار شهرستان شوش از اجرای 580 فرهنگی،عمرانی ،ورزشی در دهه ی مبارک فجر شهرستان شوش خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش"رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در نشست هماهنگی برنامه های دهه ی فجر شهرستان شوش با اشاره به  افتتاح و کلنگ زنی چندین  پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در این دهه بیش از 38 پروژه عمرانی  با اعتباری بالغ بر 412 میلیارد ریال در سطح شهرستان شوش به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی افزود: این پروژه‌ها شامل راه‌سازی، خدماتی رفاهی،آموزشی، بهداشتی ،صنعتی، عمران شهری و کشاورزی می باشد.

 

"نجاتی" گفت: این پروژه ها زمینه ی اشتغال بیش از  234 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم می کند.

 

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به دیگر برنامه‌های دهه فجر، بیان کرد: ستاد دهه فجر  این شهرستان در قالب 19 کمیته در شهرستان تشکیل شده و برنامه‌های مختلفی را برای برگزاری در این دهه پیش بینی کرده‌ است.

 

فرماندارشوش نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری،حرکت نمادین تاکسی‌های شهری ، یادوراه شهداء، دیدار با امام جمعه ، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی، جشنواره فرهنگی وهنری محلی ،دیدار باتعدادی ازخانواده های معظم شهدا ، غبارروبی مزار شهدا  و آماده سازی و آذین بندی فضای شهر و خیابان‌ها را از برنامه‌های شاخص در این ایام عنوان کرد.

 

فرماندارشوش درپایان ضمن دعوت آحاد مردم شهرستان شوش در راهپیمایی یوم الله22بهمن افزود:نمايش حضورپرشور مردم درصحنه راهپيمايي 22بهمن مقدمه اي تاثير گذار درعرصه انتخابات وحضور پررنگ مردم در انتخابات مي باشد .

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست