05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۲۴1522

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک انتخابات مردمی است

فرماندار شهرستان شوش اشاره به برگزاری تمام مراحل انتخابات توسط مردم گفت: انتخاباتی که در نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود یک انتخابات مردمی است.

 

به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار این شهرستان در اولین نشست آموزشی ویژه ی اعضای شعب برگزاری انتخابات که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،گفت:اعضای هیات اجرایی، هیات بازرسی و هیات نظارت که در امر برگزاری انتخابات مشارکت دارند همه از مردم تشکیل شده اند که نشان دهنده ی دخالت مستقیم مردم در انتخابات می باشد.

 

"نجاتی" گفت: وظیفه ی استانداری ها و فرمانداری ها فراهم کردن امکانات برگزاری انتخابات می باشد و تمامی مراحل توسط خود مردم انجام می شود که این خود از برکّات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش با اشاره به اهمیت امر آموزش گفت: لازم است تا افراد شرکت کننده در این دوره های آموزشی ضمن مطالعه ی قوانین و مقررات انتخابات نسبت به فراگیری شرح وظایف هر یک از اعضای شعب که در کلاس های آموزشی ارائه می گردند ،اقدام کنند.

 

وی هدف از برگزاری کلاس های آموزشی را یادآوری دقیق قوانین و نحوه ی برگزاری انتخابات عنوان کرد وگفت: با توجه به برگزاری همزمان 2 انتخابات سرنوشت ساز درکشور اعضای شعب در اجرای قانون دقت لازم را به عمل آورند.

 

فرماندار شهرستان شوش بر رعایت نظم و حضور به موقع در کلاس ها و در شعب تعیین شده، توسط اعضای شعب تاکید کرد.

 

"نجاتی" گفت: همه ی ما نسبت به آنچه که بر عهده ی ما گذاشته شده است وظایفی داریم و در قبال کارخود نیز مسئول می باشیم.

 

فرماندار شهرستان شوش بر لزوم امانتداری توسط اعضای برگزاری انتخابات تاکید کرد وگفت: اعضای شعب با رعایت اصل بی طرفی، از کاندید خاصی حمایت نکنند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر حق الناس بودن انتخابات گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات نسبت به رعایت این امر نهایت توجه را داشته باشند.

 

شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي همزمان با پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند ماه 1394 برگزار مي شود.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست