05062024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۴۱۱۲۸1528

تبلیغات کاندیداها در چهار چوب قانون باشد

فرماندار شهرستان شوش بر حفظ شأن و رعایت حال مردم در تبلیغات کاندیداها تاکیدکرد وگفت: تمامی تبلیغات نمایندگان و طرفداران آنها باید در چهارچوب قانون و اخلاق انتخاباتی باشد.

 

به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان شوش "رضانجاتی" فرماندار و رییس ستاد انتخابات این شهرستان در نشست هماهنگی اعضای ستاد انتخابات شهرستان شوش با کاندیدای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان کاندیدای پنجمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری در سالن اجتماعات اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان شوش برگزار شد گفت: انتخابات نماد وحدت ملی ، سیاسی و اجتماعی است که منجر به هم افزایی در بین اقشار مختلف مردم خواهد شد.

 

"نجاتی" گفت: ستاد انتخابات شهرستان شوش در عین بی طرفی، به هیچ فرد یا کاندید خاصی گرایش ندارد و این وعده را خواهیم داد که مرّ قانون در این امر رعایت و همه ی کاندیداها یکسان می باشند.

 

وی گفت: یقینا انتخابات شهرستان شوش با همکاری همه ی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در چهارچوب قانون و به دور از هرگونه حواشی برگزار خواهد شد.

 

"نجاتی" گفت: دغدغه ی مشترک همه ی ما انجام پروژه ی ملی، سیاسی انتخابات است که باید با وحدت و همدلی همه ی مردم انجام شود.

 

فرماندار شهرستان شوش بر حفظ وحدت در بین مردم تاکید کرد وگفت: کاندیدای مجلس باید این نعمت که خداوند در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداء نصیب ما کرده است را حفظ کنند.

 

وی گفت: کاندیداها با رعایت قانون ، اصول اخلاقی و پرهیز از هرگونه تهمت به دیگران در جهت حفظ محبوبیت خود در بین مردم تلاش کنند چرا که این محبوبیت ماندگار خواهد ماند.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش به کاندیدای مجلس توصیه کرد در انجام تبلیغات ضمن معرفی خود و برنامه های پیش رو، وعده های خارج از قانون، غیر منطقی و خارج از حوزه ی کاری یک نماینده را به مردم ندهند و عملکرد دولت و اقدامات انجام گرفته برای مردم را نیز زیر سوال نبرند.

 

وی گفت: وعده های داده شده به مردم صادقانه و بر اساس واقعیت باشد زیرا وعده های خارج از عرف و قانون خارج از شأن و شخصیت مردم است.

 

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به برخورد با ستادهای انتخاباتی غیر مجاز گفت: کاندیدای تایید صلاحیت شده به منظور انجام تبلیغات، نشانی ستاد انتخاباتی و مسئول مربوطه را به فرمانداری اعلام تا مجوز های لازم در این خصوص صادر شود.

 

وی با اشاره به اینکه هرگونه تخریب کاندیداها توسط کاندیدای دیگر و طرفداران وی در فضای مجازی ، قابل پیگیری است، گفت: هیچ فردی حق تهمت به دیگران را ندارد و همچنین کاندیداها از تخریب همدیگر خودداری نمایند.

 

رییس ستاد انتخابات شهرستان شوش از شهرداران شهرستان خواست تا مکان هایی را جهت تبلیغات کاندیداها در سطح شهر آماده کنند.

 

وی گفت: ستاد انتخابات شهرستان شوش ضمن احترام به همه ی کاندیداها در برابر هرگونه بی قانونی در انجام تبلیغات برخورد خواهد کرد.

 

فرماندار شهرستان شوش گفت: در این رقابت 1 نفر از سوی مردم انتخاب خواهد شد و انتظار می رود سایر کاندیداها نیز نسبت به این رای مردم احترام بگذارند.

 

"نجاتی" گفت: امیدواریم عرصه و صحنه انتخابات پیش‌رو عرصه ی مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب کسانی باشد تا با راهیابی به مجلس بتوانند فضای مناسبی را در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی انجام دهند.

 

وی از آغاز تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از روز پنج شنبه 29 بهمن تا پایان روز چهارشنبه 5 اسفند ماه به مدت یک هفته خبرداد.

 

شهرستان شوش با 210 هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

 

دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي همزمان با پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند ماه 1394 برگزار مي شود.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست