05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۰۷۱۰1887

برخورد قاطع با دارندگان سلاح های غیر مجاز در دستور کار اعضای شورای تامین قرار داد

فرماندار شهرستان شوش ضمن درخواست از بزرگان طوایف،سادات و شیوخ در زمینه ی همکاری در جلوگیری از فرهنگ ناشایست تیراندازی در مراسمات عزا وشادی از برخورد قاطع اعضای شورای تامین شهرستان با دارندگان سلاح های غیر مجاز و عاملین تیراندازی ها خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی شهرستان به مناسبت آغاز هفته ناجا ضمن تبریک هفته ی نیروی انتظامی افزود: امروز یکی از بزرگترین افتخارات کشور این است که همه ی نیروهای مسلح اعم از نیروهای بسیج،سپاه،انتظامی و ارتش تحت رهبری مقام عظمای ولایت در کنار همدیگر  با وحدت و همدلی در حال تلاش  و خدمت رسانی به مردم هستند.

 

وی گفت: همدلی و اتحاد نیروهای مسلح موجب شده است تا روز به روز به اقتدار و صلابت کشور افزوده شود  و همه این ها از برکات وجود نازنین امام خمینی (ره) بود که موجب ایجاد اتحاد در بین همه ی نیروهای مسلح شد.

 

"نجاتی" گفت:در همه جوامع بشری امنیت به عنوان یک مقوله ی مورد نیاز  مطرح بوده و در همه کشورها از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد که موجبات توسعه و فعالیت های اجتماعی در آن سرزمین خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان شوش گفت: در عرصه ی بین المللی برگ برنده در اخیتار کشوری است که دارای نیروهای مسلح مقتدر و با صلابت است و این موضوع موجب می شود تا زورگویان و ابرقدرت ها فکر دست درازی به آن کشور را در سر نداشته باشند.

 

رییس شورای تامین شهرستان شوش گفت: موضوع امنیت در تمام کشورهای پیش رفته به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه مطرح می باشد.

 

وی گفت: وظیفه ی ما نیز در این خصوص تقویت نیروهای نظامی وانتظامی در جهت دفاع از کشور         می باشد.

 

"نجاتی" به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به افزایش توان نظامی کشور اشاره کرد وگفت: نمی توان از مسئله ی امنیت به سادگی عبور کرد و در جهت دفاع از آب و خاک و ناموس کشور در مقابل هجمه های دشمنان باید با اقتدار بایستیم.

 

فرماندار شهرستان شوش گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت رهبری مقام عظمای ولایت را به عنوان یک فرمانده ی شجاع ،باتدبیر و مهربان به ما داد که از نیروهای مسلح در جهت یاری رساند به مظلومان حمایت قاطع خود را انجام می دهد.

 

وی از نیروهای نظامی و انتظامی به عنوان سنگربانان جامعه نام برد و گفت:نظام اسلامی با اقتدار نیروهای مسلح در عرصه بین المللی به پیش می رود.

 

"نجاتی" با تقدیر از تلاش شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی بر افزایش ماموریت های پلیس در سطح شهرستان تاکید کرد.

 

رییس شورای تامین شهرستان شوش همچنین از کشف 333 قبضه سلاح خبر داد گفت: تعدا 43 قبضه از این کشفیات مربوط به سلاح های جنگی بوده اند.

 

وی همچنین از کشف بیش از 18 کیلوگرم مواد مخدر نیز خبر داد گفت: نیروی انتظامی با همکاری دستگاه قضایی و اطلاعاتی ضمن برخورد با فروشندگان مواد مخدر نسبت به پاکسازی مناطق آلود اقدام کنند.

 

"نجاتی" با اشاره به برخورد قاطع با کالاهای قاچاق توسط نیروی انتظامی مبلغ ریالی کشفیات قاچاق را 15 میلیاردریال در سطح شهرستان شوش عنوان کرد.

 

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش نیز در این آیین ضمن ارائه ی گزارشی از اقدامات و فعالیت های این نیرو گفت:98 درصد از قوع سرقت ها در شهرستان با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی منجر به کشف شده اند.

 

وی بیشترین آمار سرقت را مربوط به موتور سیکلت ها عنوان کرد وگفت:عدم رعایت نکات وموارد ایمنی توسط دارندگان این وسایل منجر به سرقت شده است.

 

"بهاروند" همچنین بیشترین تیراندازی های صورت گرفته  را مربوط به مجالس عزا و شادی عنوان کرد گفت: این امر نیازمند همراهی و همکاری همه ی مردم و بزرگان عشایر می باشد.

 

در این مراسم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی با اهدای لوح تجلیل شد.

 

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست