05042024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۹۵۱۰۰۸2070

بیانیه ی مشترک برخی از دستگاه های دولتی شوش به مناسبت 9 دی

برخی از دستگاه های دولتی شهرستان شوش با ارسال بیانیه های جداگانه اما با متن مشترکی ضمن اعلام تجدید میثاق با ولایت مطلق فقیه و مقام معظم رهبری ، شهروندان شوش را به حضور در تجمع حماسی 9 دی فرا خواندند .

در این بیانه ها آمده است :

فتنه ی 88 که در واقع کودتایی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود ، برنامه ریزی شده که با امدادهای الهی و حضور میلیونی مردم در روز 9 دی سال 1388 خنثی شد .

در این بیانه ها هم چنین آمده است ؛ اعتراضات ، بیانیه ها و راهپیمایی ها توسط سران فتنه ، بعد از خرداد88 در ظاهر به عنوان اعتراض به نتیجه ی انتخابات شروع شد و در ادامه ماهیت حقیقفی خود را که براندازی  نظام مقدس جمهوری اسلامی بود ، نشان داد .

عده ای از انقلابیون دیروز که امروز راه عوض کرده بودند ، کوتاه نیامدند  و شش ماه التهاب و آشوب را در کشور ادامه دادند ، طعم حضور گسترده ی مردم در انتخابات 1388 را به کام ملت تلخ کردند و سبب  خوشحالی دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند .

در این مدت بارها مقام معظم رهبری با تذکرات و راهنمایی های پدرانه و دلسوزانه تلاش کردند سران فتنه را از خواب  و انحرافشان بیدار کنند ، ولی گوش  شنوایی نبود . باید توجه داشت که فتنه ی 88 یک جبهه ی داخلی شامل خواص بی بصیرت بود و یک جبهه ی خارجی توسط استکبار جهانی ؛ یعنی « آمریکا ، انگلیس و اسرائیل »  مدیریت می شد .

بر اساس بررسی های انجام شده ، حداقل هشت « دفتر ویژه » در دبی ، بگرام، بیشکک ، باکو ، سلیمانیه ، آمستردام ، لندن و واشتگتن، آموزش و تجهیز و به مرور و در فاصله ی سال های « 1371 تا 1388 » راه اندازی شدند . این دفاتر بعضاً زیر نظر سازمان سیا و پنتاگون ، وزارت  دفاع آمریکا  فعالیت می کردند .علاوه  بر این دفاتر ؛ دست کم 17 سفارت خانه « انگلیس ـ کانادا ـ استرالیا ـ فرانسه ـ آلمان ـ هلند ـ بلژیک ـ سوئیس ـ دانمارک ـ فنلاند ـ کره جنوبی ـ ژاپن و..... » به جمع آوری اطلاعات حساس ، ارتباط هدفمند با برخی از مراکز مظام ، برگزاری جلسات با بعضی از نخبگان سیاسی مخالف نظام دینی ، تهیه و تجزیه و تحلیل های دوره ای و سنجش درجه و ماهیت تغییرات در جامعه ی ایران  مشغول بودند ؛ مقام معظم رهبری در همین رابطه فرمودند « در آینده ابعاد این فتنه بیشتر روشن خواهد شد »


فتنه ی 88 یک اختلاف داخلی ، حزبی و سیاسی نبود بلکه یک کودتای براندازانه ی صد درصد برنامه ریزی شده ای بود که با امدادهای الهی ، حضور میلیونی مردم در نهم دی 1388 و بیعت مجدد با آرمان های امام راحل(قدس سره) و مقام عظمای ولایت خنثی و یک بار دیگر قدرت نظام اسلامی و مردمی جمهوری اسلامی به دنیا نشان داده شد .

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه ولایت فقیه که استمرار راه انبیاء و امامان معصوم علیهم السلام و میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد ؛ افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی­‌بدیل داشته است.

در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی دوران غرور آفرینی از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس، پیشرفت در عرصه های مختلف و ... ثبت شده است که جزء لاینفک هویت هر ایرانی می باشد و در این میان دشمنان ایران و اسلام پیوسته در تلاش بوده اند که با توطئه های خصمانه مسیر رشد و توسعه ملت ایران را ناهموار کنند.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ادامه رفتارهای شیطانی و مستکبرانه خود، در انتخابات سال 88 با همراهی برخی از عناصر فریب خورده داخلی به زعم باطلشان قصد داشتند  با فتنه گری ارکان نظام را متزلزل کنند اما امت مسلمان ایران در "9 دی ماه " در تجمع بزرگ عاشورایی خود یک بار دیگر قهر انقلابی و انزجار خود را در برابر توطئه‌­های جبهه باطل به نمایش گذاشته و دشمنان نظام و انقلاب را چون همیشه ناکام نمودند.

حماسه نهم دی ماه با حضور میلیونی توام با شور عاشورایی مردم در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ماندگار شد، این روز؛ نماد حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی بود که از فتنه دشمنان داخلی و خارجی به ستوه آمده و در خروشی بی نظیر میثاق خود با حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) را بار دیگر متجلی کردند و به فرموده مقام عظمای ولایت" حضور عظیم و خروشان مردمی در 9 دی 88 ، تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود. "

این پیام با تاکید بر اینکه حماسه بزرگ 9 دی ماه صحنه‌ نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود، و با تاکید بر لزوم بازخوانی چگونگی شکل گیری فتنه 88 و در امتداد آن واکنش آگاهانه و ولایتمدار ملت ایران در 9 دی می افزاید : یوم الله 9 دی ماه سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان های حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و بیعت مجدد با رهبر عزیز انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بود و ملتی که جمهوری اسلامی را از اصل ولایت فقیه جدایی ناپذیر دانسته و توهین به نماد های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نخواهد کرد.
دستگاه های دولتی ، نهادها و اورگان های انقلابی ، شرکت ها و مؤسسات تولیدی و صنعتی خصوصی ، انجمن ها و کانون های فرهنگی و هنری ، اصحاب رسانه و مطبوعات ، کسبه و بازاریان ، فرهنگیان ، دانشجویان و دانش آموزان ، کشاورزان و کارگران ، نیروهای نظامی و انتظامی ، جامعه ی بانوان ، ورزشکاران و هنرمندان شهرستان شوش  ضمن گرامی داشت حماسه سترگ 9 " دی "؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت " و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه‌های مقابله با فتنه‌گران 88 آورده است : ملت ایران با الهام از آموزه‌های بزرگ و الهام بخش عاشورای حسینی ( ع ) و بر افراشته نگه داشتن پرچم بصیرت، آگاهی و حرکت در مدار ولایت فقیه در هر زمان و مکان، اجازه نخواهند داد که استکبار و سران فتنه بتوانند فرصت مجددی برای ایجاد فتنه‌های شیطانی بیابند و به فضل الهی، تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیر و شجاع خود حضرت امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله ) پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم خواهد بخشید.

در پایان این پیانیه ها آمده است : روز پنجشنبه 9 دی 1395 رأس ساعت 9 صبح با حضور گسترده در مصلای نماز جمعه ی شهرستان شوش  باردیگر تجدید میثاق با ولایت فقیه و مقام عظامی ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای « مدظله العالی» را به جهانیان اعلام خواهیم کرد .

ازطرف :

دفتر امام جمعه ـ اداره تبلیغات اسلامی ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ناحیه ی مقاومت سپاه پاسداران ، فرمانداری ، ـ نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی ـ شورای تأمین ، اداره ی اطلاعات ، نیروی انتظامی ، ادارات « فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ صنعت ، معدن و تجارت ـ اتاق اصناف ـ آموزش و پرورش ـ حوزه ی علمیه ی امام محمد باقر(ع) ـ بنیاد شهید و امور ایثارگران ـ شهرداری شوش ـ شورای اسلامی شهر شوش ـ شبکه ی بهداشت و درمان ـ مرکز بهداشت ـ کتابخانه های عمومی ـ مرکز آموزش فنی و حرفه ای ـ ورزش و جوانان ـ توزیع برق ـ آبفای شهری و روستایی ، نهضت سواد آموزی ـ دانشگاه پیام نور ـ دانشگاه آزاد » و ...

و همچنین از طرف :

انجمن های فرهنگی و هنری « روزنامه نگاران ، هنرهای تجسمی ، هنرهای نمایشی ، موسیقی ، خوشنویسی ، شعر فارسی ، شعر عربی ، کانون های فرهنگی و هنری مساجد ـ گروه های نمایشی « اندیشه ، سایه سار ، سنتی ، بچه های ایرونی ، صوت الغریب ، جنه الحسین(ع) ، مهتاب و .....

مدیر مسئولان نشریات شهرستان شوش ؛  « هفته نامه ی صدای کرخه ، شوش نیوز ، شوش24 ، ایران انا ، آوای شوش ، صبح شوش ، نسیم شوش ، اگزار ، پیمان  ، طلوع و ..... »

و خبرنگاران و گزارشگران « سیمای مرکز خوزستان در شوش ـ الاهواز ـ فارس ـ مهر ـ شوشان ـ روناش ـ فرهنگ جنوب ـ نور خوزستان ـ کارو کارگر ـ کیهان ـ اطلاعات ـ همشهری و جام جم

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست