09162024دوشنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm
کد خبر: ۰۳۰۶۰۲5201

امام جمعه ی موقت شوش گفت : هیچ وقت دیگر اوضاع رژیم صهیونیستی کودک کش به قبل از طوفان الاقصی بر نخواهد گشت

ارسال فایل صوتی خطبه ها ـ دانیال فلاحی زاده

تایپ خبر ـ عباس کرم الهی

عکس ـ دانیال فلاحی زاده

نمازجمعه ی جمعه ی این هفته 02 شهریورماه 1403 «هم زمان با آغاز هفته دولت  و سالروز شهادت  سید علی اندرزگو» به مجریگری « مجمد خسن پور نعمت » ـ تلاوت قرآن« مجتبی باقری » مؤذنی « علی دیناروند » و قرائت دعای آل یاسین توسط « حاج عبدارحیم انصاری» نماز سیاسی نماز سیاسی  جمعه به امامت حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر  در مسجد شهید دانش حرم مطهر حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد . .                                                   

 به گزارش شوش نیوز ؛ با حضور « آیت الله سید محمد امام زعیم حوزه های علمیه ی شهرستان های شوش و کرخه ـ مهندس سید مهدی چلوی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شوش ـ علی الهایی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران ـ مهندس خالد لطیفی مجد معاونت برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شوش ـ  عامر الهایی سرپرست اداره آموزش و پرورش ـ عیسی ناصر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای  ـ محمدحسن پور نعمت رئیس اداره ی اوقاف و امور خیریه ـ عیسی ناصر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ـ جمعی از عشایرغیور ـ  جمعی از هنرمندان ـ اصحاب رسانه و مطبوعات ـ اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال (ع)  ـ  رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بانوان» نماز جمعه ی شهرستان شوش به امامت حجت الاسلام شیخ عارف  آل کثیر  در مصلای نمازجمعه برگزار شد .

«بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ . الحمد للَّه ربّ العالمین نحمده و نستعینه و نستغفره و نتوکّل علیه و نصلّی و نسلّم علی حبیبه و نجیبه و خیرته فی خلقه حافظ سرّه و مبلّغ رسالاته‌ بشیر رحمته و نذیر نقمته سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی اله الأطیبین الأطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین المعصومین المکرّمین‌ سیّما بقیّةاللَّه فی الأرضین. و نصلّی و نسلّم علی ائمّة المسلمین و حماة المستضعفین و هداة المؤمنین.اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن ، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی ، هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی كُلِّ سَاعَةٍ ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ ، دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ ؛طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا”.... اوصيکم عبادالله و نفسي بتقوي الله .» ابتدا خود و بعد شما برادران و خواهران ایمانی و نمازگزار را دعوت به تقوای الهی می کنم .


امام جمعه ی موقت شهرستان شوش در همان ابتدا به اولین توصیه ی خود پیرامون تقوا اشاره کرد و گفت : تقوا شاکله ی وجودی انسان برای سعادت دنیوی و اوخروی را تضمین می کند ؛ در خطبه ی دوازدهم نهج البلاغه ؛ بعد از پیروزی مسلمانان به فرماندهی امیرالمؤمنین در جنگ بصره ؛ جنگ جمل ؛ یکی از اصحاب محضر مولا امیرالمؤمنین رسید عرض کرد که : «وَ قَدْ قَالَ لَهُ بَعْضُ أَصْحَابِهِ وَدِدْتُ أَنَّ أَخِي فُلَاناً كَانَ شَاهِدَنَا لِيَرَى مَا نَصَرَكَ اللَّهُ بِهِ عَلَى أَعْدَائِكَ. فَقَالَ لَهُ (علیه السلام) أَهَوَى أَخِيكَ مَعَنَا؟ فَقَالَ نَعَمْ. قَالَ فَقَدْ شَهِدَنَا، وَ لَقَدْ شَهِدَنَا فِي عَسْكَرِنَا هَذَا [قَوْمٌ] أَقْوَامٌ فِي أَصْلَابِ الرِّجَالِ وَ أَرْحَامِ النِّسَاءِ، سَيَرْعَفُ بِهِمُ الزَّمَانُ وَ يَقْوَى بِهِمُ الْإِيمَان./// يكى از ياران گفتش: اى كاش برادرم، فلان، مى بود و مى ديد كه چه سان خداوند تو را بر دشمنانت پيروز ساخته است. على (ع) از او پرسيد: آيا برادرت هوادار ما بود؟ گفت: آرى. على (ع) گفت: پس همراه ما بوده است. ما در اين سپاه خود مردمى را ديديم كه هنوز در صلب مردان و زهدان زنان هستند. روزگار آنها را چون خونى كه بناگاه از بينى گشاده گردد، بيرون آورد و دين به آنها نيرو گيرد.» دوست داشتم ؛ آرزو داشتم برادرم در این موقعیت و این شرایط حاضر بود و می دید که چطور خداوند متعال شما را بر عهداعتان پیروز کرد .


حجت السلام شیخ عارف آل کثیر افزود : امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع) فرمود : اهوا اخیکه معنا؟ آیا این دل ؛ این میل و علاقه و محبتِ برادر تو با ما بوده؟ عرض کرد : « بله » امام فرمودند :« نه تنها که همراه ما بوده است و شاهد ما بوده است ؛ بلکه اقوام و نسل هایی خواهند آمد که زمان به وسیله ی ایمانی که دارند ؛ این جبهه را تقویت خواهند کرد .


وی افزود : جابربن عبدالله انصاری به همراه شاگردش عطیه عوفی نخستین زائران حرم امام حسین(ع) بودند که پس از واقعه ی عاشورای سال 61 هجری از مدینه رهسپار عراق شدند و روز بیستم صفر به کربلا رسیدند. زیارت اربعین سیدالشهدا(ع) یادگار اوست. جابر صحابی رسول خدا و پنج امام معصوم(ع) پیش از هجرت پیامبر به مدینه، در منا با آن حضرت بیعت کرد. او در جنگ های بسیاری در رکاب رسول خدا و امیرمؤمنان(ع) شرکت کرد و همواره مدافع پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) بود. گزارش جابر از حجة الوداع و حضور او در شمار راویان حدیث غدیر، نشان از شخصیت آگاه و شجاع او دارد. این صحابی جلیل القدر هیچ گاه در برابر ستم خلفای اموی خاموش نماند در رخدادهای صدر اسلام، حضوری پرنگ داشت. این نوشتار، ضمن معرفی جابربن عبدالله انصاری به عنوان نخستین زائر اربعین حسینی، ابعاد گوناگون این شخصیت منحصربه فرد را بیان می کند. عبدالله، پدر جابر یکی از نقبای دوازده گانه و جزو هفتاد نفری است که پیش از هجرت پیامبر به مدینه، به مکه رفتند و در منی با حضرت بیعت کردند و چون به مدینه بازگشتند، زمینه هجرت حضرت را در مدینه فراهم آوردند و پس از ورود پیامبر| به مدینه، در راه تبلیغ اسلام کوشش کردند. ابن کثیر دمشقی از عبدالله، پدر جابر حکایت می کند که رسول الله(ص) درباره ایشان فرمود: « خداوند به شما انصار پاداش خیر دهد؛ به ویژه آل عمرو بن حرام (خاندان جابر) و سعد بن عباده.» عبدالله در غزوه بدر حضوری پرشور داشت و هنگامی که لشکرگاه اسلام را دید، نزد پیامبر آمد و انتخاب این محل را به فال نیک و نشانه پیروزی اسلام گرفت. در کوفه قیام های متعددی شکل گرفت که یکی از آنها قیام عبدالرحمن بن محمد اشعث بود. این نهضت از خراسان آغاز شد و عده ای از بزرگان و دانشمندان و قاریان عراق مانند سعید بن جبیر و ابراهیم نخعی و عطیه عوفی هم در رکاب عبدالرحمن بودند. هنگامی که عبدالرحمن شکست خورد و دستگیر شد، عطیه به فارس گریخت و حجاج بن یوسف در نامه ای به محمد بن قاسم ثقفی دستور داد تا عطیه را دعوت کند و به او بگوید که علی بن ابی طالب را لعنت کند. پس اگر او را لعن کرد که هیچ و اگر چنین نکرد، چهارصد تازیانه به او بزند و موی سر و روی او را بتراشد. پس او عطیه را فراخواند و نامه حجاج را بر او قرائت کرد، اما عطیه حاضر به انجام دستور او نشد و او هم به دستور حجاج عمل کرد و چهارصد تازیانه به او زد و سر و محاسن او را تراشید. سپس زمانی که قتیبة بن مسلم بر مسند استاندارای خراسان نشست عطیه نزد او رفت و در خراسان ماند تا زمانی که عمر بن هبیره حکومت عراق را به دست گرفت. در این زمان عطیه نامه ای به او نوشت و خواهان بازگشت به کوفه شد. هبیره هم به او اجازه بازگشت داد. عطیه به کوفه بازگشت و در کوفه بود تا این که در سال 111 هجری قمری درگذشت .


امام جمعه ی موقت شهرستان شوش در ادامه به اربعین و حضرت زینب کبری(س) اشاره کرد و اظهار داشت :مثل روز یکشنبه 4 شهریور ماه مصادف با 20 صفر روز اربعین حسینی است ؛ کاروان اسرا بعد از چهل شبانه روز ؛ چهل منزل طی کردند به کربلا می رسند ؛ ما تقریبا می گوئیم دلدادگان گر چه از واژه ی جاماندگان شایسته نیست استفاده کنیم اما گفت که « گرچه دوريم به ياد تو سخن ميگوييم // چه کند گر نکشد بارِ غمت را دلِ ما// از لبِ غنچه در آغوشِ چمن می گوییم // حاملِ سوزِ فراقیم و به لب شعله ی آه // از علی اصغرِ خشکیده دهن می گوییم // چقدَر پنجره ی رو به حرم دلگیر است // روضه از خاطره ی زخم کهن می گوییم // تا جهان هست. نفس هست محرم جاریست // نوحه ی پیکر بی غسل و کفن می گوییم //ما گرفتارِ غمِ آدم و حوا شده ایم // شرحِ احوالِ خود از باغِ عدَن می گوییم // دلِ ما با خبر از رنجِ فراونِ حسین(ع) // بیتِ آخر کمی از درد حسن(ع) میگوییم //آتشی در دل ما شعله ور از مادرِ اوست // مصرعی از فدک و بیتِ حزَن می گوییم// مثلِ حال دلِ زینب که پُر از دلتنگی ست // شرحی از قتلگه و نیزه و تن می گوییم // کربلا یعنی همان باغِ شقایق در خون //آه ، یک جرعه از آن درد و محن می گوییم// " گرچه دوريم به ياد تو سخن ميگوييم//بُعدِ منزل نبوددر صفر روحانی //» ما همه دوستداشتیم و دلمان می خواست این روزها و این شبها در مسیر بهشت ؛ در کنار این عمودها و موکب ها یک به یک سپری کنیم و برسیم به کربلای حسین .


حجت الاسلام شیح عرف آل کثیر افزود : زینب کبری(س) مثل روز یکشنبه ای که رسید کربلا ؛ هم خوشحال بود هم شرمنده ؛ خوشحال بود به خاطر اینکه یک بار دیگر میاد و قبر مطهر و تربت برادرش را زیارت می کند و از این شرمنده بود که تنها یادگاراو وصیت سیدالشهداء(ع) به جای اینکه همراه خودش باشد در خرابه ی شام جا گذاشته بود ؛ اباعبدالله الحسین(ع) هم به گریه کن هاش نظر می کندهم به زائرینش نظر می کند , وقتی که قافله رسید نزدیک کربلا ؛ هنوز توقف نکرده بود که دختران و زنان خودشان را بر سر این قبور می انداختند ؛ گریه می کردند اما زینب کبری(س) وقتی در روز عاشورا آمده بودگودی قتلگاه ؛ بعد از شهادت یاران و اصحاب امام حسین (ع) آن حضرت تنها و بدون یاور آماده جهاد و دفاع شد. جریان شهادت اباعبدالله الحسین (ع) از دیگر مواردی است که در آن یادی از زینب کبری (س) به میان آمده است. نقل شده در آخرین لحظات حیات شریف امام حسین (ع) و در زمانی که سپاه دشمن امام (ع) را در محاصره خود گرفته بودند تا به شهادت برسانند، شمر بن ذی الجوشن با تعدادی از مردان جنگی به سوی امام حسین (ع) آمد که سنان بن اسد نخعی و خولی بن یزید اصبحی در میان‌شان بودند و حضرت را احاطه کردند؛ حضرت زینب (س) از خیمه‌گاه بیرون آمد و با دیدن این اوضاع، عمر بن سعد را خطاب قرار داد و فرمود: «وای بر تو‌ای عمر؟ آیا ابا عبدالله (ع) را می‌کشند و تو نگاه می‌کنی؟» عمر پاسخ زینب (س) را نگفت، پس زینب (س) خطاب به لشکر عمر بن سعد فریاد زد: «وای بر شما؛ آیا یک مسلمان میان شما مردم نیست؟» در این هنگام اشک از چشمان پسر سعد بر گونه‌ها و ریش‌های او جاری شد و از زینب (س) روی برگرداند.روز اربعین حضرت زینب کبری(س) به امام حسین(ع) می فرماید :« یادت می آید در روز عاشورا در گودی قتگاه من تو را نشناختم و امروز تو مرا نمی شناسی ؛ آن زینب با زینبی که امروز آمده خیلی فرق می کند » ؛رسم است در اربعین معمولا گل و گلاب میارند؛ می گویند زینب کبری(س) گلابش قطرات اشکی بود که بر فراق و مصیبت حسین می ریخت ؛ گلی که حضرت زینب(س) بر سر قبر امام حسین(ع) آورد ؛ صورتهای سیلی خورده و آفتاب خورده و تازیانه خورده بود ؛  پارچه ایی که بر سر قبر امام حسین(ع) آورد؛ آن کهنه پیراهنی که خونی بود و یادگار مادر بود همراه خودش آورده بود  الا لعنة الله علی القوم الظالمین ؛ وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلَِبُون ؛ خدایا بار پروردگارا فرج امام زمان(عج) را برسان ـ ما را از سربازان آن حضرت قرار بده ـ طول عمر و سلامتی با عزت محضر مقام معظم رهبری عنایت بفرما ـ توفیق خدمت به خدمتگذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی عنایت بفرما ـ زائرین اربعین حسینی با صحت و سلامت به خانه های خود برگردان ـ


امام جمعه ی موقت شهرستان شوش با چند دعا از جمله دعای سلامتی آقا امام زمان سخنان خود را آغاز نمود و گفت : « ٱلحَمدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلعَلَمِينَ ، اَلْحَمْدُ لِلهِ بِجَمِیعِ مَحَامِدِهِ كلِّهَا عَلَی جَمِیعِ نِعَمِهِ كلِّهَا الْحَمْدُ لِلهِ الَّذِی لا مُضَادَّ لَهُ فِی مُلْكهِ وَ لا مُنَازِعَ لَهُ فِی أَمْرِهِ الْحَمْدُ لِلهِ الَّذِی لا شَرِیك لَهُ فِی خَلْقِهِ وَ لا شَبِیهَ [شِبْهَ] لَهُ فِی عَظَمَتِهِ وَ نحمده نَسْتَعِينُهُ وَ نَسْتَغْفِرُهُ وَ نَسْتَهْدِيهِ وَ نَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ شُرُورِ أَنْفُسِنَا وَ مِنْ سَيِّئَاتِ أَعْمَالِنَا مَنْ يَهْدِی اللَّهُ فَلَا مُضِلَّ لَهُ وَ مَنْ يُضْلِلْ فَلَا هَادِيَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ انْتَجَبَهُ . الحمد لله رب العالمین وصلی الله علی سیدنا محمد وآله الطاهرین المعصومین سیما بقیة الله في الأرضین واللعن علی أعدائهم إلی یوم الدین ، رُوحِی وَ اَرْواحُ الْعَالَمیِنَ لِتُرابِ مَقْدَمِه اَلْفدَاء .... اللَّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن ، صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی ، هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی كُلِّ سَاعَةٍ ، وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ ، دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ ؛طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا”.... اوصيکم عبادالله و نفسي بتقوي الله » . ابتدا خود و بعد شما برادران و خواهران ایمانی و نمازگزار را دعوت و سفارش به تقوای الهی می کنم .

امام جمعه ی موقت  شهرستان شوش خطبه ی دوم  را به پیرامون چهار محوراختصاص داد و در مجور اول گفت : در محور اول قصد دارم با شما نمازگزاران پیرامون اربعین حسینی صحبت کنم ؛  عامل و سوختِ حقیقیِ حفظ و ارتقاعِ ارتباط با اهل بیت(ع) ؛ آشنایی با آثار ارتباطی و فضیلت های ائمه ی اطهار(ع) است ؛ ما بزرگترین عالمانِ دینیِ خود را در طول تاریخ ؛ که اگر بخواهیم بررسی کنیم ؛ می بینیم که بالاترین تواضع را نسبت به سیدالشهداء را داشتند ؛ ارادتی که علمای ما که پیشتازان ما هستند در عرصه عملی و معرفتی ؛ می بینیم که شوق و ارادت ؛ توسل و ارتباط آنها با سیدالشهداء و ائمه ی اطهار (ع) چقدر ویژه وبرجسته است و حقیقت هم همین است که اگر انسانی بخواهد به مقامات عالی و علمی برسد ؛ راهی به جز این ندارد که باب الحسین(ع) وارد شودو از توسل به سیدالشهداء و ائمه ی اطهار(ع) وارد بشود .

وی افزود : امروز دشمنان ما و به واقع دشمنان بشریت با این هجمه از ظاهر ؛ علی رغمِ تبلیغاتِ گستره ی فتنه افکنی و مصموم سازی جّو و گرمای طاقت فرسا مجدد ما امسال شاهدِ شکوهِ اربعین حسینی هستیم ؛ این همان خاصیتی است که بزرگان ما تعبیرش می کنند به عنوان کارخانه ی انسان سازی که مصیبت حسین ؛ مکتب عاشورا ؛ مکتب سیدالشهداء ؛ حماسه ی اربعین ؛ انسان می سازد و تربیت می کند به قول معروف شما فقط این جوانها و این دلها را ببرید در کنار حائر حسینی ؛ مابقی را بسپارید به سید الشهداء ؛ این امام است که با جاذبه ی مغناطسی بلد است چطور دلها را به دست بگیرد و تسخیر کند و در حقیقت حماسه ی اربعین و این رویداد بزرگ بالا تر از یک عشق و علاقه و ابراز محبت نسبت به سیدالشهداء است .

حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر در ادامه خاطر نشان نمود : این حجم از زائرین با این کیفیت با این ظرفیت در سنوات گذشته و امسال و در سنوات آینده رشد و شکوه پیدا می کند این اقتدا به سیره ی مولا سید الشهداء است ؛ سیره ایی استا که اوج آن ظلم ستیزی است ؛ اوج آن اعلام آمادگی برای ظهور و تجدید بیعت با منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) است . فرصت نیست که بخواهیم آثار این حماسه ی عظیم بشماریم اما کوتاه بگویم من ؛ اگر امروز در عالم اسلامی و در در منطقه ؛ جبهه ی مقاومت شکل گرفته است و عزت پیدا کرده است و قدرت پیدا کرده ؛ به همین جهت است که حماسه ی اربعین زمینه ساز این اتفاق مبارک بوده است ؛ آنجایی که دلهای جوامع و ملت ها  به هم متصل شد و از دل آن دفاع از حرم شکل گرفت و از دل آن امروز عظمت و بزرگی جبهه ی مقاومت را ما حس می کنیم و به عبارتی در بیان مقام معظم رهبری حضرت آیتالله العظمی امام خامنه ایی«مدظله العالی» فرمودند که « مسئله ی اربعین ؛ مسئله ی تمدنی ماست ؛یکی از ظرفیت های تمدن سازِ تمدنِ نوین اسلامی ؛ مسئله ی اربعین است » که باز هم باطل سهری بود بر یاوه سرایی هایی که دستگاه های تبلیغاتی دشمن می کردند که بله ببینید مردم ایران ایمانشان سست شده ؛ امروز شاهد مثال خوبی برای اینکه مردم مسلمان ؛ عاشق و دلسوخته ی اهل بیت(ع) ؛ ایمانشان محک بخورد همین زیارت اربعین است ؛ همین حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین است که نشان دهنده ی رسوخ و عمقِ به باورهای دینی ؛ اسلامی و انقلابیِ ملت ما را دارد که مجدد یأس ـ زبونی  و خاری برای دشمنان به وجود آورد .

وی افزود : امروز ما تلقی ما بر این است که یک خانواده ی اربعینی داریم ؛ امروز حمتا یکی از اعضای خانواده به سفر کربلا رفته است یا در شهر خودش موکب برپا کرده است ؛ فراتر از خانواده ؛ محله اربعینی شده ؛ در شهرستان شوش دانیال(ع) ؛ محله ایی ما نداریم که این اتفاقات رقم نخورده باشد با این وجود یک اولین باید اضافه کنیم « شوش اولین شهر مشایع در ایران است » به گواه پدران ما و اجداد ماکه سالیان سال بوده است که مردم شهرهای مجاور در روز اربعین به ویژه حتی علما رهسپار شهرستان شوش و حرم حضرت دانیال نبی (ع) به قصد زیارت وارد می شدند .

امام جمعه ی موقت شهرستان شوش به فلسطین به عنوان موضوع دوم اشاره کرد و گفت : همه ی ما می دانیم در بیان امامین انقلاب مسئله فلسطین ؛ مسئله ی اول جهان اسلام و کل دنیاست , اولا انتقاد از این رژیم منحوس قطعی است , این وعده ایی است که نیروهای مسلح ما داده اند؛ ما به نیروهای مسلح خودمان اعتماد داریم و اطمینان داریم که آن وعده ایی که داده اند همچون وعده ی صادق محقق خواهد شد و همین مهلتی که داده شده است چقدر خسارت و چقدر آسیب از نظر روانی و روحی بر پیکره ی بی جان رژیم صهیونیستی وارد کرده است ؛ ولی قطعا با ظرفیتی مضاعف از ظرفیت وعده ی صادق اول وعده ی انتقام از این رژیم منحوس قطعا گرفته خواهد شد ؛ اما من دو مسئله که در این ایام پیرامون فلسطین رخ داده است رو اشاره کنم ؛ یک اشتباه و یک تصور غلطی در طی این سالها تبلیغات و بلندگوهای رسانه ایی غربی و صهیونیستی الغا می کرد تحت عنوان اینکه رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است و جز قدرت های برتر است ؛ در همین ده ماه گذشته این وعده ی توخای وپوچ ظاهر شده است که امروز بیشترین آسیب پذیری را در طول این ده ماه گذشته راما در اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی شاهدش هستیم و خط بطلانی بر اون اتفاقات افتاده است .


امام جمعه ی موقت شهرستان شوش در ادامه یادآور شد : دو اتفاق در این روزهای گذشته رخ داده است یک اتفاق توسط رزمندگان حزب الله انجام شد ؛ رفتن و تصویری از محل اقامت این نخست وزیر ملعونشون گرفتند و اتفاق دوم قبول مسئولیت بمب گذاری در شهر تل آویو بود که حماس و جهاد اسلامی آن را تقبل کردند ؛ این دو حرکت پیام دارد یکی از پیام ها این است « عمق راهبردی دیگربرای رژیم صهیونیستی وجود ندارد ؛ اینه چه لایه ی مرزی برای خودشون تصور کرده بودند که دشمن نمی توانست  از آن عبور کند ؛ این لایه ی مرزی در مسئله ی طوان الاقصی شکست خورد ؛ اینها برای خودشان چها لایه ی سامانه ای پدافندی گذاشتن که هیچ جنبنده ای یا پرنده ای و ریز پرنده ای نتواند به عمق استراتژی آنها عبور و نفوذ کند این هم باز اتفاق افتاد ؛ یعنی عمق راهبردی را ما برای رژیم صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی دیگر متصور نیستید و به تعبیری دقیق امام عزیزمان فرمود : « اوضاع برای رژیم  منحوس صهیونیست به دو بخش تقسیم می شود « قبل از طوفان الاقصی و بعد از طوفان الاقصی » و هیچ وقت دیگر اوضاع رژیم صهیونیستی کودک کش به قبل از طوفان الاقصی بر نخواهد گشت »

حجت الاسلام شیخ عارف آل کثیر در سومین موضوع مورد نظر خود اظهارداشت :جمعه دوم شهیور ماه1403 که امروز است آغاز هفته ی دولت  و هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان شهید محمد علی رجایی رئیس جمهور و اگه نام شیهد رجایی را می آوریم باید نام شهید رئیسی را هم بیاوریم که به همراه شهید محمد جواد باهنر نخست وزیرهر سه شهید خدمت بودند و این به عنوان روز کارمند نامگداری شده است ؛ این هفته را به همه ی دولتمردان به ویژه مسئولین خدوم و تلاشگر شهرستان شوش تبریک عرض می کنم و مواظب ایادی هم باشیم که این همدلی را از بین نبرد .ما باید این ایادی راشناسایی و حذف کنیم ؛ مردم همدل هستند کافیست ما مسئولین هم ممدل شویم و آنهایی را که ترک فعل می کنند از گردونه خارج کنیم . خدایا بار پروردگارا فرج امام زمان(عج) را برسان ـ ما را از سربازان آن حضرت قرار بده ـ طول عمر و سلامتی با عزت محضر مقام معظم رهبری عنایت بفرما ـ توفیق خدمت به خدمتگذاران صدیق نظام جمهوری اسلامی عنایت بفرما ـ زائرین اربعین حسینی با صحت و سلامت به خانه های خود برگردان .


از دیگر برنامه های این هفته  می توان به « قرائت زیات آل یاسین توسط حاج عبدلرحیم انصاری » و یا د خاطره ای شهدایی که از تاریخ 03 شهریور ماه الی 09 شهریورماه  در هشت سال جنگ دفاع مقدس  شربت شهادت نوشیدند به  « شهید احمد حیاری »  شهید مدافع حرم شهرستان شوش اشاره کرذ ـ یادش گرامی باد .          

Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست